Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک، شانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور رئیس رسانه ملی، مسئولان استانی و پیرغلامان حسینی از سراسر کشور و چند پیرغلام خارجی طی روزهای به میزبانی استان لرستان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اجلاس ۴۰۰ مهمان داخلی و خارجی شرکت می‌کنند که ۲۰۰ پیرغلام و خادم حسینی از استان‌های سراسر کشور و نیز چند کشور مسلمان و ۲۰۰ مداح و خادم حسینی از لرستان در شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی شرکت داشتند.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی با هدف تبیین دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی ایران توسط مداحان از برنامه‌های جنبی این اجلاس بوده است همچنین از اهداف برگزاری این اجلاس می‌توان به اصلاح شعرها و حذف خرافات در روضه‌ها اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی به ایران از سوی دشمنان گفت: استقبال از اجلاس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای علی رغم مانع‌تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسلامی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعتی در اصفهان در خصوص اجلاس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: اگر چه فشار نظام سلطه برای اینکه اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق نشود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای علی رغم مانع‌تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

وی افزود: این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه شده است.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهیم و برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته و یک نظام علمی متفاوت ایجاد شود. این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده محقق شود.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و … عصر امروزدر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 751075

دیگر خبرها

  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد