Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@06:57:03 GMT

رییس سبک کن شین کان کاراته: تنها رقیب ژاپن در جهان هستیم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۲۳۹۱

رییس سبک کن شین کان کاراته: تنها رقیب ژاپن در جهان هستیم

رشت - ایرنا - رئیس سبک کن شین کان کاراته کشور گفت: ایران تنها رقیب ژاپن در مسابقات جهانی و بین المللی است.

صابر شقاقی روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: خوشبختانه ایران در این سبک در سازمان جهانی شرایط بسیار مطلوبی دارد و تنها کشوری به جز ژاپن محسوب می شود که مقام قهرمانی را در این سبک کسب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به این امر و داشتن پایگاه مناسب در سازمان جهانی این سبک کاراته ، ما سهمیه در همه رده های سنی و در هر دو بخش بانوان و آقایان را داریم که این کاراته کاران نیز تاکنون در میادین مختلف عناوین و مقام های خوبی را کسب می کنند.
وی با اشاره به جریان داشتن مسابقات قهرمانی کشوری این رشته با حضور بیش از 520 کاراته کار در رشت ادامه داد: این سبک از سال 76 در ایران آغاز به کار کرده و خوشبختانه هم اینک نیز قهرمانان بسیار خوبی در این سبک فعالیت دارند و اکثر استان ها نیز در کن شین کان فعال هستند .
رئیس سبک کن شین کان کاراته کشور در ادامه به مسابقات قهرمانی کشور در رشت اشاره و بیان کرد: در پایان بیست و سومین دوره این رقابت ها که از روز جمعه در رشت اغاز شده، نفرات برتر انتخاب و به عضویت تیم ملی در می آیند تا در رقابت های قهرمانی جهان حضور یابند.
شقاقی اضافه کرد: رقابت های کاراته سبک کن شین کان قهرمانی جهان آبان ماه سال جاری در کشور ژاپن برگزار می شود و امیدواریم در این رقابت ها مقام های خوبی را نیز کسب کنیم البته با توجه به میزبانی ژاپن که قطب برتر در جهان محسوب می شود، کار سختی را پیش رو خواهیم داشت اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم مدال های رنگارنگی را کسب کنیم.
وی اضافه کرد: همچنین بهمن ماه سال جاری مسابقات کاراته سبک کن شین کان قهرمانی آسیا با حضور رئیس جهانی این سبک به میزبانی ایران برگزار می شود و امیدواریم این رقابت ها را در حد بسیار مطلوبی برگزار کنیم.
وی در ادامه به موفقیت کاراته کاران ایرانی در بازی های آسایی 2018 اندونزی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طوری برنامه ریزی می شود که یک کشور نتواند تمامی مدال های کاراته را کسب کند، اما تیم ملی ایران درخشش خوبی داشت و کاراته کاران ملی پوش ما موفق به کسب مدال در همه اوزان شدند.
رئیس سبک کن شین کان کاراته کشور تصریح کرد: کاراته ایران طی چند سال اخیر رشد خوبی داشته و با توجه به حمایت های رئیس فدراسیون از سبک های آزاد، امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد پیشرفت روز افزون کاراته در سبک های مختلف باشیم.
شقاقی همچنین با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در این سبک به میزبانی گیلان ادامه داد: علاوه بر اینکه مسئولان سبک کن شین کان کاراته استان های مختلف همکاری خوبی دارند ، گیلان در این سبک یکی از قطب های برتر در کشور محسوب می شود و مسئولان هیات نیز همکاری صمیمانه و همه جانبه ای را با مسئولان این سبک دارند.
بیست و سومین دوره رقابت های کاراته سبک کن شین کان قهرمانی کشور گرامیداشت مرحوم آرسن میناسیان از روز جمعه با حضور بیش از 500 کاراته کار این سبک از استان های مختلف کشور در رشت آغاز شد و ظهر امروز با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.
7285 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته قهرماني كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کاراته قهرمانی کشور در همدان

مسابقات قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی با حضور بیش از ۴۰۰۰ کاراته کا از سراسر کشور در تمام رده های سنی در دو بخش اقایان و بانوان از تاریخ ۲۶ فروردین ماه لغایت ۶ اردیبهشت ماه در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حال برگزاری است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069365 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • مسابقات کاراته قهرمانی کشور در همدان
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ