Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه پاسداران با شش فروند موشک زمین به زمین، مقر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان را هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از اعضای این گروه‌ها از جمله سرکردگان آنها شد.

به گزارش «تابناک»، صبح امروز تصاویری در فضای منتشر شد که حکایت از شلیک شش موشک از پایگاهی در نزدیکی ارومیه داشت. در ابتدا این تصور وجود داشت که پدافند هوایی ارومیه فعال شده اما با توجه به آنکه موشک‌ها در امتداد هم شلیک نشده بودند، برخی کارشناسان درباره اینکه موشک‌ها از نوع پدافندی باشند، دچار تردید بود و در نهایت مشخص شد، موشک‌ها آفندی بوده و اهداف تروریستی شلیک شده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر منتسب به محل برخورد یکی از موشک‌های سپاه پاسداران

نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به تحرکات گروه‌های تروریستی تجزیه طلب و حملات به مرزبانان کشورمان که به شهادت شماری از ایشان منجر شده بود، از بامداد امروز شنبە (17 شهریور)، مواضع نظامی گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران و گروه تروریستی حزب دموکرات را در نزدیکی شهر کویە واقع در 200 کیلومتری مرز ایران هدف قرار دادەاند و موشک‌های شلیک شده به این مواضع نیز در امتداد این حملات بوده است.

آن‌گونه که منابع خبری وابسته به گروه‌های تروریستی ادعا کرده‌اند، در جریان این حمله موشکی دست کم 11 تروریست کشته و 35 تن زخمی شده‌اند که سرکردگان این گروهک‌های تروریستی نیز جزو زخمی‌ها هستند.

منابع خبر اعلام کرده‌اند پس از این عملیات موشکی، جنگنده‌های اف 5 نیز در منطقه مورد نظر پرواز کرده‌اند.

 

این خبر تکمیل می‌شود

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس گفت: افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران شده و به سود انگلیس نیست.

وی افزود: وقتی از پلیس، سرویس‌های اطلاعاتی و دیگران می‌پرسم که آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است.

کد خبر 848563 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و انگلیس خبر ویژه

دیگر خبرها

  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم