Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:17:17 GMT

باز شدن پای حاشیه‌نشینان به شورای اداری کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۲۶۹۵

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه امروز شنبه در فرمانداری این شهرستان و با حضور سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سید قاسم جاسمی در این جلسه اظهار داشت:هشت سال دفاع مقدس اوج همدلی، وحدت و غیرت بود و شاهد بودیم از همه اقشار مردم و در هر سن و سالی بدون امکانات توانستند این جنگ را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران افزود:اکنون توانسته ایم در دریای مدیترانه حضور داشته باشیم که اینها به برکت اراده، وحدت و فرهنگ عاشورایی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:مدیران حوزه شهرستانی با کمترین امکانات بالاترین بازدهی را دارند.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن دفاع مقدس از مدیران می خواهیم سرکشی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را فراموش نکنند.

فضل‌الله رنجبر هم در این نشست اظهار داشت: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و بار دیگر هم مردم ما با همدلی و اتحاد از این پیچ خطرناک عبور می کنند.

وی با اشاره به تحریم های دشمنان علیه کشور افزود: امروز وظیفه همه ما حمایت از دولت است.

فرماندار کرمانشاه همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد:ن باید اجازه دهیم ارزش‌های دفاع مقدس کمرنگ شود، چرا که تمام ارزش ها در دفاع مقدس تجمیع شده است و وحدت بین روحانی، معلم، دانش آموز و سایر اقشار را در سنگر دفاع مقدس دیدیم.

وی با اشاره به اینکه ما به این روحیه ایثار، شهادت و وحدت نیاز داریم تا از مشکلات عبور کنیم، بیان داشت:بازدید از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در این ایام نباید فراموش شود.

رنجبر گفت: برای کمک به اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان باید سرمایه‌گذاران تکریم شوند.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ایام محرم بر همکاری دستگاه‌ها با هیات‌های مذهبی تاکید کرد و اظهار داشت:ماه محرم باید باشکوه برگزار شود و شهر و روستاها باید سیاه پوش و آماده باشند و مصوباتی که در این زمینه انجام شده سریعا اجرایی شود.

فرماندار کرمانشاه در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت:مسئولان سرکشی از مدارس به ویژه مدارس حاشیه شهر را در برنامه خود قرار دهند ومعلمان و دانش آموزان را تکریم کنند.

وی همچنین بر زیباسازی مدارس و فضای اطراف آن و مهیا شدن برای آغاز سال تحصیلی تاکید کرد.

رنجبر با اشاره به کاهش قابل توجه آتش‌سوزی‌های سطح شهرستان در سالجاری عنوان کرد:این موضوع به تلاش منابع طبیعی، شوراها و دهیاران برمی‌گردد که از تلاش های آن ها قدردانی می کنیم.

وی به آغاز فصل سرما اشاره کرد و بیان کرد: در آستانه فصل سرما شرکت پخش فرآورده های نفتی و معاونت عمرانی در بحث سوخت رسانی به روستاها اقدام و جلسات هماهنگی برگزار کنند.

فرماندار کرمانشاه در پایان همچنین خواستار تخصیص اعتبار در ردیف بودجه ۹۸ برای مناطق حاشیه نشین شهر شد تا با این اعتبارات پروژه های خوبی در این مناطق اجرا شود.

کد خبر 4397405

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر دفاع مقدس کرمانشاه مردم علیه احتکار بوشهر هفته دولت کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان ماه محرم خطبه های نماز جمعه احتکار یاسوج سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 

 پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز