Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، در چهاردهمین جشنواره ملی شهید رجایی که با حضور رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، شرکت توانیر در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان برگزیده جشنواره چهاردهم لوح و جوایز خود را از رئیس جمهور دریافت کرد.

در متن رئیس جمهوری خطاب به آرش کردی آمده است:

خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران؛ توفیقی سترگ در مسیر آموزه‌های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری و جهادی است که شهدای والامقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال «حمایت از کالای ایرانی»؛ لازم می‌دانم از تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن دستگاه در راستای اجرای برنامه‌ها و اعتلای کشور و کسب رتبه برتر در شاخص‌های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی سال 1397 قدردانی نمایم.

توفیق روزافزون شما و همکاران شریف آن دستگاه را در خدمت به کشور عزیزمان از خداوند متعال مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهور شاخص ملت بزرگ ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «مصطفی رجبی مشهدی» از تزریق پنج هزار میلیارد تومان به بورس انرژی خبر داد و گفت: بر اساس وعده، ۵ هزار میلیارد تومان در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق و هم‌اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز پنج هزار میلیارد تومان برای دومین بار تزریق شد.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه این اقدام یکی از گام‌های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم؛ همچنین در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

وی بیان کرد: به همین منظور ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند؛ البته در هفته گذشته سهم نیروگاه‌های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت‌های توزیع واریز خواهد شد و خوشبختانه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال