Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:34:12 GMT

خسروی وفا: چشم به مقام سومی بازیهای پاراآسیایی داریم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۲۸۷۱

خسروی وفا: چشم به مقام سومی بازیهای پاراآسیایی داریم

رییس کمیته ملی پارالمپیک در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک گفت: کاروان فشرده و کیفی به جاکارتا ۲۰۱۸ اعزام می کنیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک بعد از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ صبح امروز به ریاست مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخشی از این نشست رییس کمیته ملی پارالمپیک به تشریح وضعیت کاروان ایران و میزان آمادگی ورزشکاران جانباز و معلول پیش از بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا پرداخت و گفت: کلیه مقدمات و تدارکات لازم برای حضور موفق ورزشکاران ایران در این بازی ها فراهم شده و امیدواریم که حضور موفقی در جاکارتا داشته باشیم.

 

محمود خسروی‌وفا ادامه داد: با ۲۱۰ ورزشکار به بازی های پاراآسیایی می رویم که غیر از یک رشته برای تمام آنها شانس مدال قائل هستیم. کاروان ایران در این رقابت ها بسیار جمع و جور است و در واقع فشرده ترین کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی بعد از انقلاب است.

 

وی افزود: کل کاروان اعزامی ایران شامل کادر سرپرستی، ورزشکاران، مربیان و خبرنگاران حدود ۳۵۰ نفر هستند که همگی در دهکده بازی ها استقرار دارند تا نظارت بر آنها راحت تر انجام شود.

 

خسروی وفا در پایان گفت: اولویت ما حفظ مقام چهارمی دوره گذشته است اما قطعا به مقام سومی در مجموع هم نظر داریم و پیش بینی می کنیم اگر اتفاق خاصی نیفتد و عملکرد ورزشکاران مطابق انتظار باشد به مقام سومی بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خواهیم رسید.

 

 

وزارت ورزش و جوانان محمود خسروی‌وفا بازی های پارا آسیایی جاکارتا 2018 بازی های آسیایی جاکارتا 2018

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان محمود خسروی وفا بازی های پارا آسیایی جاکارتا 2018 بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد

هادی رضایی به عنوان مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۵ در تاشکند انتخاب و معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی به عنوان مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان 2025 تاشکند منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای هادی رضایی گرکانی

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند 2025 منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمود‌های  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌‌های کمیته و انجام مسئولیت‌‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی