Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش از انتشار نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته رشته های مختلف تا ساعت 20 شامگاه امشب (شنبه) خبر داد.

حسین توکلی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی 60 هزار و 350 نفر از پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی متمرکز دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 شامل رشته های تحصیلی با آزمون و همچنین رشته های تحصیلی که پذیرش در آن ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت گرفته است به همراه فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر رشته های تحصیلی نیمه متمرکز فوریت های پزشکی تا ساعت 20 امشب شنبه 17 شهریور ماه 97 روی سایت سازمان سنجش کشور قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توکلی عنوان کرد: کلیه پذیرفته شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه سازمان ضرورت دارد که به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند.
وی افزود: اگر دانشگاه یا موسسه ای در پایگاه اطلاع رسانی خود برنامه زمانی مشخصی برای ثبت نام درج نکرده باشد، پذیرفته شدگان این قبیل موسسات لازم است در یکی از روزهای سه شنبه 20 یا چهارشنبه 21 شهریور ماه 97 برای ثبت نام به محل قبولی خود مراجعه کنند.
به گفته مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور، داوطلبانی که اسامی آنان در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز فوریت های پزشکی اعلام شده، مطابق بند «ب» مندرج در اطلاعیه ای که به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سایت سازمان قرار می گیرد، برای انجام مصاحبه اقدام کنند.
توکلی افزود: برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه ای حاوی اطلاعات لازم رتبه داوطلب، آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کدرشته محل های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم شده است که این کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و همزمان با اعلام ننتیجه در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.
**9283**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي توكلي سازمان سنجش كارداني به كارشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، در جمع خبرنگاران در دانشگاه الزهرا اظهار کرد: آزمون سراسری به سلامت برگزار شده است، فقط در یکی از شهر‌ها سیل آمده که ارتش جمهوری اسلامی برای کمک آمده است و داوطلبان را جابه‌جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان گفت: در هر ۵ گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس، دفترچه دانشجو معلم مختص فرهنگیان توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند.

پورعباس تصریح کرد: تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

رئیس سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند، ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است؛ بنابراین در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد ۴ نمره برای داوطلب یا به انتخاب خودشان یا انتخاب سازمان سنجش قابل استفاده است.

پورعباس گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و چند روز پس از آن فرایند انتخاب رشته آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود