Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-28@07:57:58 GMT

کامل‌ترین بانک اطلاعات گردشگری دنیا

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۳۲۹۰

کامل‌ترین بانک اطلاعات گردشگری دنیا

به گزارش امتداد نیوز، سایت لحظه آخر این مشکل را برای گردشگران و توریست‌ها آسان کرده و تنها با یک انتخاب مقصد گردشگری خود می‌توانید تمام راز و رمزها، دانستی‌ها و راهنمای گردشگری آن را بخوانید و از بهترین جاذبه‌ها و اطلاعات گردشگری آن مطلع شوید. وب‌سایت تور لحظه آخری کامل‌ترین بانک اطلاعات هتل‌های دنیا، راهنمای‌های گردشگری به مقاصد مختلف جهان و آخرین اخبار گردشگری را در خود جای داده تا مسافران محترم با خیالی آسوده به مقصد مورد نظرشان سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین تورهای داخلی و خارجی که از معتبرترین آژانس‌های گردشگری ارائه شده‌اند را می‌توانید مشاهده کنید و سفری آسان و لذت‌بخش را تجربه کنید.

همان‌طور که می‌دانید تور چین یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در دنیا و خصوصا در دهه‌های اخیر محسوب می‌شود. همچنین از کشور ما ایران همه ساله گردشگران بسیاری با اهداف تجاری و کاری گرفته تا سفری تفریحی و گردشگری تور چین را به عنوان مقصد سفر خود برمی‌گزینند. جمهوری خلق چین در شرق آسیا واقع شده و پس از روسیه وسیع‌ترین کشور جهان از نظر خشکی محسوب می‌شود. این کشور دارای بیشترین خط مرزی دنیاست به گونه‌ای که با ۱۴ کشور مرز زمینی دارد و همین امر سبب شده که برخی جهان‌گردان سفر زمینی به تور چین را انتخاب کنند.

در تور چین می‌توانیم از شهرهای مهم و پرجاذبه این کشور از جمله پکن، شانگهای و گوانجو، دیدن کنیم. و از گشت‌وگذار در این شهرها و دیگر شهرهای مهم چین لذت ببریم. چین از لحاظ اقتصادی دومین کشور بزرگ دنیا محسوب می‌شود و بازارهای جهانی متنوع و با قیمت‌های بسیار مناسبی را داراست به گونه‌ای که نه تنها بسیاری از گردشگران به نیت تجارت، تور چین را انتخاب می‌کنند، بلکه خرید کردن از این بازارها به عنوان یکی از جاذبه‌های چین برای توریست‌ها مبدل شده است.

تفلیس، پایتخت کشور گرجستان است که دو سه سالی است، تور تفلیس به جمع تورهای مورد علاقه ایرانیان برای مسافرت خارجی تبدیل شده است. تفلیس در ۱۲۰ کیلومتری رشته کوه قفقاز بزرگ و ۲۵۰ کیلومتری دریای سیاه قرار دارد. تفلیس در دو طرف ساحل رود کر در درون دره‌ای گسترده‌ است. این رود که از کوه‌های کردستان ترکیه سرچشمه می‌گیرد، به طول ۳۶ کیلومتر در شهر جاری است. از لحاظ آب‌وهوایی باید به مسافران تور تفلیس گفت که آب‌وهوای تفلیس تقریبا جنب قاره‌ای است و آب‌وهوای شهر تحت تاثیر دو هوای خشک از شرق و هوای مرطوب جنب قاره‌ای از غرب قرار دارد.

از جاذبه‌های گردشگری تور تفلیس که سفر تفلیس را میان گردشگران تور تفلیس پرطرفدار می کند، می‌توان به میدان آزادی و خیابان روستاویلی، آتشکده تفلیس، دریاچه لیسی و حمام‌های سولفور اشاره کرد. تفلیس دارای فرودگاهی است که در ۱۸ کیلومتری این شهر واقع شده و در سال ۲۰۱۰ به عنوان فرودگاه برتر در اروپای شرقی، کشورهای هم‌سود و خاورمیانه معرفی شد.

در داخل شهر هم مسافران تور تفلیس می‌توانند از اتوبوس، تاکسی و مترو استفاده کنند. اطلاعات راجع به نام ایستگاه‌ها روی شیشه‌های اتوبوس نوشته شده است. مسیر انتقال لوله نفت از دریای خزر به اروپا از شهر تفلیس عبور کرده و از این نظر هنوز نقش سنتی ترانزیتی بین شرق و غرب را اجرا می‌کند. با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر سال‌های زیادی زیر سلطه حکومت‌ها و امپراطوری‌های متعددی قرار گرفته است و از این رو سنت و آداب‌ و رسوم آن‌ها از تمدن‌های غربی و شرقی الهام زیادی گرفته است که این تنوع را شما گردشگران عزیز تور تفلیس به خوبی در تمام سطح شهر از فرهنگ مردم تا معماری سازه‌ها می‌توانید احساس کنید.

انتهای پیام

true برچسب ها : سفر گردشگري true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سفر گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس کاردار چین را فراخواند

منابع خبری از احضار کاردار چین توسط وزارت خارجه انگلیس خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه انگلیس امروز-سه‌شنبه- کاردار سفارت چین در این کشور را فراخواند.

به نقل از رویترز، هدف از این اقدام انگلیس، «محکومیت فعالیت‌های سایبری تخریبی توسط چین» عنوان شده است.

ایالات متحده آمریکا روز گذشته در اقدامی مشترک با انگلیس از اعمال تحریم‌هایی علیه یک شرکت و ۲ فرد در ارتباط چین به بهانه حملات سایبری علیه هر ۲ کشور خبر داد.

مقامات آمریکا و انگلیس مدعی شدند شرکت و افراد تحریم‌شده مسئول هک‌هایی هستند که ممکن است به آن‌ها اجازه دسترسی به اطلاعات ده‌ها میلیون رای‌دهنده انگلیسی را داده باشد.

آن‌ها همچنین ادعا کردند که این شرکت و اشخاص مسئول حملات علیه قانون‌گذاران انگلیسی و آمریکایی هستند که در رابطه‌ با تهدیدهای چین هشدار داده بودند.

انگلیس نیز هکرهای چینی را به تلاش برای نفوذ به ایمیل قانون‌گذاران منتقد به چین متهم کرد.

در همین رابطه، لندن قوانینی را در زمینه مبارزه با جاسوسی تشدید خواهد کرد و لایحه مربوطه، امروز در مجلس عوام انگلیس بررسی خواهد شد.

بر اساس ادعاهای موجود، هکرهای چینی سرورهای کمیسیون انتخابات انگلیس را هک و سعی کردند به اطلاعات شخصی برخی از اعضای مجلس عوام و مجلس علیای این کشور  دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سید محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه حجاب باشد/ برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند/ این لایحه بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • جسورترین زنان دنیا روی فرش قرمز
  • محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد /برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند /این لایحه بانک ها را ورشکسته می کند
  • فیلم| تصاویری جالب از نظم و فرهنگ رانندگی در شلوغ‌ترین کشور دنیا
  • (ویدیو) تصاویری جالب از نظم و فرهنگ رانندگی در شلوغ‌ترین کشور دنیا
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • (تصاویر) ساخت اولین شهربازی دنیا با الهام از انیمه Dragon Ball در عربستان
  • انگلیس کاردار چین را فراخواند
  • اهتمام کامل بانک دی بر تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»