Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@04:15:13 GMT

صالح: بازی سختی مقابل شاهین بوشهر داشتیم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۳۵۲۵

صالح: بازی سختی مقابل شاهین بوشهر داشتیم

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز می‌گوید داور می‌توانست در بازی بازیکنان فجر و شاهین را از زمین بازی اخراج نکند.

مجید صالح، سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در گفت‌وگو با ایسنا پس از برد تیمیش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما در این فصل بر اساس قرعه به تیم‌های سخت برخورد کردیم؛ در اول بازی‌ها که با اکسین البرز بازی داشتیم در هفته دوم با آلمینیوم اراک و در هفته سوم با خونه به خونه بازی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی ما مقابل شاهین بوشهر هم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل بود. یعنی اگر ما در این فصل سه بازی سخت بخواهیم نام ببریم یک مورد آن قطعا بازی با شاهین بوشهر است. تیم شاهین تا دقیقه ۷۵ داشت در بازی به ما فشار می‌آورد اما ما از شرایط میزبانی خود استفاده کردیم و از موقعیت‌های‌مان بهره بردیم تا توانستیم پیروز این میدان باشیم.

او در مورد عملکرد داوری اظهار کرد: به طور کلی مسائل داوری گریبان‌گیر همه است. من اعتقاد دارم داور در این بازی می‌توانست هم بازیکن ما و هم بازیکن تیم حریف را از بازی اخراج نکند. ما باید درباره این مساله منتظر باشیم تا یک ارتقایی پیدا کنیم و داوران جوان ما یک مقدار باتجربه‌تر شوند. ما نسبت به این قضیه مثل تیم خونه به خونه اعتراض داریم اما از لحاظ قانونی پیگیر این مطلب هستیم ولی سعی می‌کنیم تا توهینی به دارو صورت نگیرد و کاملا به طور سالم این ماجرا را پیگیری کنیم.

صالحی ادامه داد: به نظرم داوران یک مقدار باید شجاعت بیش‌تری داشته باشند و با برگزاری کلاس‌های آموزشی بیش‌تر و کسب تجربه بیش‌تر کیفیت کاری خود را بالا ببرند. بالاخره تیم‌های خوبی امسال در لیگ یک هستند و با سرمایه‌گذاری مناسب می‌خواهند نتیجه بگیرند و انتظار دارند نتیجه مسابقه فقط در زمین مسابقه رخ دهد و عامل دیگری دخالت نداشته باشد.

وی درمورد عملکرد تیمش با توجه به این پیروزی و جهش این تیم به رده‌های بالاتر گفت: ما در این چهار بازی با تیم‌هایی روبه‌رو شدیم که دارند برای موفقیت در لیگ سرمایه‌گذاری می‌کنند. سوالی که من از سازمان لیگ دارم این است که چرا تیمی که بازی اولش را حاضر به بازی نمی‌شود، در بازی بعدی مقابل حریفش حاضر به بازی می‌شود؟ چطور می‌شود ما چهار بازی سخت داشته باشیم اما یک تیم دیگری با  حاضر نشدن تیم مقابلش سه امتیاز بگیرد و سه تفاضل گل مثبت دریافت کند؟ مثلا تیمی به خاطر دور بودن راه حاضر به بازی نشوند اما بازی بعدی چون در خانه بازی می‌کنند در مسابقه حضور پیدا می‌کنند؟ این مساله را من درک نمی‌کنم و فکر نمی‌کنم در جای دیگری این مساله وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فجر سپاسی در پایان گفت: من از هواداران تشکر می‌کنم که تا دیشب تا دقیقه نود ما را حمایت کردند. لذت بردیم از این که کنارمان هستند. ما تیم را یک مقدار دیر در دست گرفتیم و زمان می‌برد تا به حالت ایده‌آل خود برسیم. ما در سه بازی اول تنها دو امتیاز گرفتیم و این به هیچ عنوان قابل قبول نیست ولی هواداران صبر کردند و در فضای مجازی و استادیوم ما را حمایت کردند. ما یک فرصت ۱۶ روزه تا بازی بعدی داریم و سعی می‌کنیم تا نواقص خود را برطرف کنیم و چیزهایی را که در پیش فصل به آن نرسیدیم را در این فرصت قابل توجه به دست آوریم. با یک برد اتفاق خاصی نمی‌افتد و اگر این پیروزی‌ها تداوم نداشته باشد سودی ندارد. ان‌شاءلله سعی می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم تا هواداران خوشحال باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فجرسپاسی لیگ دسته اول فوتبال ایران مجید صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال حسینی: استقلال با بسته بازی کردن شرایط را سخت کرده بود

سیدجلال حسینی گفت انگیزه تیم بابت قهرمانی سه گانه پارسال پایین نمیامده است

طرفداری | سید جلال حسینی مربی پرسپولیس در خصوص پیروزی برابر پیکان صحبت کرد.

سیدجلال حسینی پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت:

بازی بعد دربی همیشه سخت است، اما از هواداران تشکر می‌کنیم که امروز آمدند و حمایت کردند و توانستند به بچه‌ها قدرت خوبی بدهند. بچه‌ها نیز فوق‌العاده زحمت کشیدند و یک بازی سخت را بردیم و سه امتیاز خوبی بود.

وی درباره تأثیر حساسیت دربی روی عملکرد تیم پرسپولیس گفت:

هم حساسیت بود و هم استقلال بسته بازی می‌کرد و شرایط را سخت‌تر کرده بود. امروز پیکان خوب بازی کرد و بچه‌ها هم توانستند ریتم خوبی داشته باشند، آنها البته هماهنگی خوبی هم داشتند، اما باید این روند را ادامه بدهیم. شرایط اینگونه نیست که یکی دو بازی باشد و باید بیشتر تلاش کنیم و برای بازی‌های سخت‌تر آماده شویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به قرعه این تیم در جام حذفی و دیدار مقابل آلومینیوم اراک تأکید کرد:  

ما بازی به بازی آماده می‌شویم و آلومینیوم یا تیم دیگر باشد باید با آنها بازی کنیم. بازی‌ها نیز سخت‌تر شده است و مطمئناً روز سختی برای ما خواهد بود.

حسینی در مورد اینکه سه‌گانه فصل گذشته انگیزه این تیم را کاهش نداده است، خاطر نشان کرد:

سه‌گانه و آن قهرمانی‌ها برای ما تمام شد و در حال حاضر فصل جدید است. کار ما خیلی سخت است و رقبای سختی داریم و باید تلاش کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • جهانبخش با بازوبند مصدومیت!(عکس)
  • هاشمی‌نسب: علت کیفیت بد استقلال فقط خستگی بود
  • اعتراض باشگاه داماش به داوری با شاهین
  • هاشمی‌نسب: علت کیفیت بد تیم ما فقط خستگی بود
  • سیدجلال حسینی: استقلال با بسته بازی کردن شرایط را سخت کرده بود
  • خدابنده‌لو: امیدوارم یک پای فینال جام حذفی باشیم
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • آغاز روزهای سیاه مورایس با این رقیب!
  • بوشهری‌ها مصرف آب در نوروز را مدیریت کنند
  • بازی سختی با پیکان داریم/امیدوارم ۱۰ بازی آخر را پیروز شویم