Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی طرح هجرت بسیج دانش آموزی امسال به همت دانش اموزان بسیجی حوزه بسیج دانش اموزی شهید مطهری برخوار در مدارس مختلف شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ اردوی طرح هجرت بسیج دانش آموزی امسال به همت دانش اموزان بسیجی حوزه بسیج دانش اموزی شهید مطهری برخوار در مدارس مختلف شهرستان به ویژه مناطق روستایی علی اباد چی و مدرسه روستای مرغ و شهرهای شاپور اباد، کمشچه، سین، محسن اباد و کربکند دولت اباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو به منظور شاداب سازی و رنگ امیزی محوطه مدارس به صورت اردوی جهادی در قالب طرح هجرت، هر سال در فصل تابستان توسط دانش اموزان بسیجی با محوریت حوزه بسیج دانش اموزی انجام می شود که امسال در ۱۲ مدرسه از شهرستان برخوار که عمدتا مدارس مناطق محروم شهرستان بود، ظرف مدت یک ماه از صبح تا عصر انجام شد. انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی