Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@07:42:48 GMT

حکم اعدام رامین حسین پناهی اجرا شد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۳۷۴۴

حسین احمدی نیاز وکیل مدافع رامین حسین پناهی گفت: ما وکلای آقای رامین پناهی هیچ گونه اطلاعی نداریم اما از منابع موثق اطلاع دادند که حکم اجرا شده است.

به گزارش صدای ایران از تهران 24، رامین حسین پناهی در تاریخ ١٣٩٦/٤/٢ در شهر سنندج دستگیر و در شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج به اتهام بغی به اعدام محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای پرونده حسین‌پناهی در شعبه ٣٩ دیوان عالی کشور تایید شده است.

حکم اعدام سه نفر از اشرار مسلح ضدانقلاب که با انجام اقدامات نظامی و تروریستی در غرب کشور موجبات ناامنی و داغدار شدن برخی خانواده‌ها را فراهم آورده بودند، اجرا شد.

این حکم پس از سیر مراحل قضائی پرونده و با حضور وکیل مدافع متهمین، به دلایل مستند عضویت در گروه تروریستی، درگیری مسلحانه و مشارکت در اقدام تروریستی و شهادت تعدادی از شهروندان به تائید دیوان عالی کشور رسیده بود.

از جمله اقدامات زانیار و لقمان مرادی ترور و شهادت 4 نفر از شهروندان از جمله فرزند امام جمعه مریوان با هدف ایجاد تفرقه و اختلافات مذهبی، با هدایت و دستور مستقیم سرویس اطلاعاتی بیگانه بوده است.

فعالیت به نفع گروهک تروریستی تجزیه طلب، عزیمت به همراه تیم تروریستی با هدف انجام بمب‌گذاری و اقدامات خرابکارانه و ترور شهروندان کُرد در روز قدس سال گذشته، درگیری مسلحانه با نیروهای نظامی در 2 تیرماه 1396 از جمله اقدامات رامین حسین پناهی، فرد تروریست دیگر بوده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: اعدام سنندج ضد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند داعشی در استانبول

وزیر کشور ترکیه از بازداشت تعدادی از عناصر تروریستی وابسته به داعش در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد شماری از مظنونان وابسته به داعش قبل از انجام یک حمله تروریستی در استانبول دستگیر شدند.

به گزارش آناتولی، وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در ایکس افزود: در نتیجه عملیاتی در منطقه بیکوز، ک.ع. که از مواد منفجره مطلع بود، دستگیر شد.

علی یرلی‌کایا گفت: ثابت شد تیم تروریستی در حال تدارک یک حمله تروریستی و آزمایش مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است