Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:08:57 GMT

واگذاری ۱۸۰۰ انشعاب گاز رایگان به نیازمندان در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۳۷۸۵

واگذاری ۱۸۰۰ انشعاب گاز رایگان به نیازمندان در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: یک هزار و ۸۴۸ مورد انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف و اقشار نیازمند در سطح استان اردبیل واگذار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، فیروز خدایی صبح امروز در جلسه بررسی ارائه خدمات حمایتی این شرکت به اقشار محروم در اردبیل اظهار دشت: در راستای حمایت از اقشار نیازمند در سطح استان انشعاب رایگان گاز به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در سطح استان اردبیل واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده 80 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، آمادگی کامل داریم و در همین راستا در سال گذشته یک هزار و 848 مورد انشعاب گاز به اقشار نیازمند شامل مجموعه مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی ، مساجد و غیره واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، افزود: در سال گذشته یک هزار و 499 انشعاب گاز رایگان برای اقشار نیازمند روستایی و 349 انشعاب به جامعه هدف شهری تخصیص داده شده که همه این خدمات به صورت رایگان به خانواده مددجویان و نیازمندان ارائه شده است.

خدایی با اشاره به اینکه این اقدام در تمامی ادارات گازرسانی استان انجام می‌شود، تصریح کرد: مددجویان تحت پوشش دو سازمان در صورتی که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده‌اند می‌توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل خدمات‌رسانی به اقشار و مناطق محروم و روستایی را از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا مردم تمامی مناطق روستایی در سطح استان را از نعمت گاز برخوردار کنیم که در این زمینه تا کنون گام‌های موثر و مناسبی در بخش گازرسانی برداشته شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند