Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:34:49 GMT

رضا صفایی در کاله ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۳۸۳۹

رضا صفایی در کاله ماندنی شد

پشت خط زن سال گدشته تیم والیبال کاله مازندران برای یک فصل دیگر با این تیم به توافق رسید.

 به گزارش ایسنا، تیم والیبال کاله مازندران که حتی ماه های گذشته تردید هایی در رابطه با تیمداری این باشگاه بازیکن ساز و پر افتخار در لیگ برتر فصل آینده وجود داشت پس از حواشی اخیر در رابطه با تیم‌های دولتی مبنی بر کاهش هزینه ها در اولین اقدام بهروز عطایی را پس از اتفاقات رخ داده در باشگاه شهرداری ارومیه دوباره به خدمت گرفت و امروز هم در ادامه نقل و انتقالات پیش فصل، با رضا صفایی پشت خط زن سال گذشته اش به توافق رسید و صفایی باید یک‌فصل دیگر برای آملی ها توپ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفایی ۲۸ ساله در فصل گذشته لیگ برتر عملکرد درخشانی را از خود نشان داد و جزو سه بازیکن امتیاز آور لیگ شد.
همچنین تیم‌والیبال کاله مازندران به جز چهار بازیکنش که با تیم‌پیکان تهران به توافق رسیده اند با همه بازیکنان سال گذشته اش به توافق رسیده و تمرینات کاله از فردا(یکشنبه) آغاز می شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست با مسؤولان انرژی اتمی با تقدیر از پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه انرژی هسته‌ای طی سال‌های اخیر اظهار کرد: در آینده جهان انرژی هسته‌ای یکی از امور بنیادین و راهبردی است و اگر از الان به خودکفایی، تولید و مرجعیت دست پیدا نکنیم دچار مشکل خواهیم شد.

وی بیان داشت: رویکرد خودکفایی، تولید و رسیدن به مرجعیت که در حال حاضر با نگاه مقام معظم رهبری ایجاد شده بسیار ارزشمند است و به خوبی در سازمان انرژی اتمی مدیریت می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین خواستار ایجاد راکتور تحقیقاتی در بوشهر شد و گفت: تحقق این امر می‌تواند آثار و برکات فراوانی برای استان و کل کشور در پی داشته باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر همچنین ایجاد راکتورهای کوچک و شتاب دهنده الکترون در استان را مورد تاکید قرار داد.

امام جمعه بوشهر ضمن تشکر برای تولید آب از نیروگاه اتمی بوشهر گفت: اگر ۲ راکتور در حال احداث نیز پیوست تولید آب داشته باشد بسیار می‌تواند به شرایط آب استان کمک کند. بوشهر استان کم بارش است و عدم بارش تمام زندگی مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مساله آب شرب در تابستان همواره یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان است.

کد خبر 6086366

دیگر خبرها

  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • افزایش ۴ برابر لایروبی رودخانه‌های مازندران
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند