Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@06:07:19 GMT

روشن شدن چراغ ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری آمل

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۳۸۴۴

روشن شدن چراغ ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری آمل

به گزارش خبرنگار ایرنا، ساخت ورزشگاه شهیدچمران آمل در سال 1384 در مکان قبلی این ورزشگاه آغاز شد و بعد از گذشت بیش از 13 سال کمتر از 40 درصد آن اجرا شده است.
در چند ماه گذشته نیز روند ساخت این ورزشگاه به طور کامل متوقف شده و نگرانی هایی را نیز برای جامعه ورزشی شهرستان به همراه داشته است.
ورزشگاه شهید چمران از قدیمی ترین ورزشگاههای شهرستان بیش از 400هزار نفری امل است و عمده مسابقات ورزشی این شهرستان در این ورزشگاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار ملی برای تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری شهید چمران آمل خبر داد.
حبیب حسین زادگان روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل افزود: وجود مالکان و شاکیان حقوقی برای ورزشگاه آمل باعث شد تا ساخت ان چند بار در این سالها متوقف شود و اما پس از حدود 25 سال مشکلات حقوقی این ورزشگاه نیز با تعامل با شاکیان و مالکان برطرف و توافق کامل شد.
وی با بیان اینکه پیمانکار جدید ورزشگاه آمل نیز انتخاب و بزودی تجهیز کارگاه خواهد کرد، گفت: امیدواریم حداقل تا 2 سال آینده ورزشگاه نیمه کاره شهید چمران آمل تکمیل و بهره برداری شود.
** کسب 285 مدال توسط ورزشکاران مازندرانی
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، همچنین به درخشش ورزشکاران استان در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی اشاره کرد و گفت: از مجموع مدال های کسب شده کاروان ایران در این بازیها حدود ٢5 درصد مدال ها توسط ورزشکاران مدال آور مازندرانی کسب شد.
حسین زادگان با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندرانی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ٢٨5 مدال طلا، نقره و برنز از مسابقات جهانی، آسیایی وبین المللی کسب کردند، افزود: از این نظر مازندران توانسته رکورد جدیدی را درکسب مدال ها که دراختیار داشته از آن خود کند.
وی ادامه داد: مازندران از نظر مدال آوری به تنهایی به اندازه حدود 17 استان کشور عملکرد دارد و این مهم باید مورد توجه مدیران کشوری در اختصاص و توزیع اعتبار و تکمیل زیرساخت های ورزشی استان نیز باشد.
حسین زادگان با بیان اینکه در میان شهرستانهای مازندران، آمل یکی از شهرهای کلیدی استان در کسب مدال در مسابقات مهم برون مرزی رشته های انفرادی و تیمی است، گفت: تیم والیبال کاله آمل، به عنوان تنها تیم لیگ برتری دارای ثبات مدیریتی وباشگاهی است که تحت عنوان نام مازندران توانسته به خوبی درخشش و افتخارآفرینی کند.
شهرستان آمل دارای 406هزار نفر جمعیت است وبیش از 14هزار نفر در رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان دارای بیمه ورزشی هستند.
ک/7327/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت جامعه رشته های مختلف ورزشی شورای اداری مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۳ نیروگاه برقابی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ مدیر طرح‌های توسعه منابع آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با بیان این‌که پارسال برای ساخت هفت نیروگاه برق‌آبی با ظرفیت ۳۳.۲۵ مگاوات و تولید انرژی سالانه ۱۳۹.۷۲ گیگاوات ساعت در مازندران سرمایه‌گذار جذب شده است گفت: مطالعات و مقدمات واگذاری ۱۳ نقطه مناسب برای ایجاد نیروگاه برقابی در مازندران انجام شده و فراخوان این ۱۳ نیروگاه نیز منتشر شده است.

محمدطاهر بابازاده افزود: ۱۰۰ نقطه در مازندران دارای پتانسیل ساخت نیروگاه برق‌آبی با ظرفیت مجموع ۴۰۰.۲۸ مگاوات شناسایی شده است که به مرور با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یا خرید تضمینی دولت اجرایی می‌شود.    او گفت: سال گذشته پس از انجام مطالعات و فراهم کردن مقدمات، فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای ساخت نیروگاه در هفت نقطه از استان منتشر شد که به جذب سرمایه‌گذار انجامید.   مدیر طرح‌های توسعه منابع آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران افزود: مطالعات ساخت ۱۳ نیروگاه برق‌آبی دیگر نیز در استان به پایان رسیده و فراخوان این طرح‌ها نیز منتشر شده است.   بابازاده گفت: از ۱۳ نقطه‌ای که برای ساخت نیروگاه برق‌آبی در نظر گرفته شده پنج نقطه در رودخانه هراز، پنج نقطه در رودخانه سه‌هزار و سه نقطه در رودخانه دوهزار قرار دارد. این ۱۳ نیروگاه نیز در مجموع توان تولید ۳۷۲ گیگاوات ساعت برق در سال را دارند.   او با اشاره به برخی مسائل پیش روی ساخت نیروگاه‌های برق‌آبی در مازندران، افزود: برای اجرایی شدن این ۱۳ نیروگاه در حال حاضر مهم‌ترین چالش ما با سازمان حفاظت محیط زیست است.

مدیر طرح‌های توسعه منابع آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به این‌که رودخانه‌های هراز، چالوس و دوهزار رودخانه‌های حفاظت شده هستند به دریافت مجوز از اداره کل حفاظت محیط زیست نیاز است

بابازاده افزود: با پیگیری‌های مستمری که انجام شد گزارشی درباره این نقاط تهیه شده و قرار است در اداره کل حفاظت محیط زیست برای اخذ مجوز از طریق سازمان متبوع اقدام شود.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • ساخت ۱۳ نیروگاه برقابی در مازندران
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد