Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:37:49 GMT

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله (ص) در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۴۱۸۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر شنبه و هم‌زمان با سراسر کشور رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان رسول‌الله (ص) با حضور ۸ گردان و نیروهای بسیج و ادارات شهرستان نهاوند برگزار شد.

سرهنگ کامران کریمی هدف از اجرای این رزمایش را ایجاد امید برای دوستداران نظام و نمایش اقتدار نظام برای دشمنان اعلام کرد و گفت: شعار رزمایش عاشورایی محمد رسول‌الله(ص) «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» و مهم‌ترین اهداف این رزمایش نشان دادن اقتدار نظام و به رخ کشیدن آن به‌ویژه برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در ادامه این رزمایش ۲۵۰ جهادگر در مناطق مختلف نهاوند حاضر می شوند.

کد خبر 4397471

منبع: مهر

کلیدواژه: رزمایش محمد رسول الله 4 سپاه انصارالحسین همدان سپاه محمد رسول الله نهاوند مردم علیه احتکار بوشهر هفته دولت کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان ماه محرم احتکار خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

به گزارش خبرآنلاین، ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

ترانه علیدوستی در فیلم من «ترانه ۱۵ سال دارم»

دیگر خبرها

  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • مسیر نهاوند فیروزان زیر ذره بین مسئولان
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • تجلیل از سپاهیان استان اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند