Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@00:49:45 GMT

تدابیر ایمنی سازمان آتش نشانی برای ایام محرم در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۴۳۴۵

تدابیر ایمنی سازمان آتش نشانی برای ایام محرم در اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محسن گلابی در مورد تمهیدات سازمان آتشنشانی برای ایام محرم اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با توجه به آغاز محرم و شروع مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و به منظور ایمن سازی محیط برای عزاداران حسینی در هیأت ها و تکایا، اقدامات لازم را در دو مرحله قبل از برپایی ایستگاه صلواتی و یا خیمه های عزاداری و بعد از برپایی مراسم انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات سازمان آتش نشانی قبل از برپایی ایستگاه صلواتی اذعان داشت: کارشناسان سازمان از هیأت ها، تکایا و خیمه های عزاداری بازدید و موارد ایمنی را بررسی می کنند، همچنین ایستگاه های صلواتی و ... روز بعد توسط فرماندهان شیفت ایستگاه ها مجدداً بررسی می شود.    

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: خاموش کننده های دستی نیز به صورت امانت به متولیان مراکز عزاداری و تکایا تحویل داده می شود تا حوادث احتمالی را مهار کنند.

وی اعزام و استقرار نیرو با خودروهای اطفائیه و یا موتور سیکلت به محل های عزاداری و معابر پر ترافیک شهر را از دیگر اقدامات این سازمان به مناسبت ایام محرم برشمرد و تصریح کرد: بازدید دوره ای فرماندهان شیفت از محل های عزاداری به صورت مستمر و ارائه پیشنهاد و تذکرات ایمنی به مسئولین و متولیان امر از اقدامات پیشگیرانه سازمان آتش نشانی در این ایام است.   

گلابی، به حضور و نظارت مستقیم مدیران، مسئولین و افسران کشیک در اماکن و مراسم عزاداری در دهه اول محرم اشاره و عنوان کرد: بازدید و استقرار نیروها و پوشش دهی ایمنی در میدان امام (ره) و دیگر مکان های شلوغ در روزهای تاسوعا و عاشورا از دیگر خدمات این سازمان به عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) است.    

کد خبر 4397544

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری اصفهان مردم علیه احتکار بوشهر هفته دولت کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان ماه محرم احتکار خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید و اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اضافه کرد: تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.  همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید. 

وی تاکید کرد: مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی باید بیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند. 

باخدا از شهروندان خواست از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطر آفرین پرهیز کنند و در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد تماس بگیرند.
 

دیگر خبرها

  • چگونه به نمایشگاه کتاب برویم؟ | تدابیر حمل و نقل عمومی برای دیدار با یارمهربان
  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • طوفان تندری در سبزوار ۶۶ حادثه را رقم زد
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • مرگ دردناک مرد ۷۰ساله در عمق چاه زمین کشاورزی شهر ری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار