Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز فارس ،  رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم گفت: در این مسابقات که دیروز در سطح مقدماتی در مجموعه ورزشی شهرداری  این شهرستان ترتیب یافت، ١١٠ اسکیت سوار دختر و پسر از شهر‌های جهرم، زرین دشت، جویم، خفر، قطب آباد و قیروکارزین در رده‌های مختلف سنی با هم رقابت کردند .
خداجو افزود: در پایان تیم جهرم با کسب ١٢ مدال طلا، ١١ مدال نقره و ٧ مدال برنز در مکان نخست  ایستاد و تیم زرین دشت با ٧ مدال طلا،٤ مدال نقره و ٢ مدال برنز دوم شد و تیم جویم با ٢ مدال طلا، یک نقره و ٤ برنز به مقام سوم رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جهرم قهرمان مسابقات اسکیت سرعت جام خلیج فارس طلا و نقره خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم