Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@19:19:24 GMT

المپیک مارسی به دنبال قاتل استقلال و پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۴۴۴۰

به گزارش وانانیوز، 

بغداد در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ به السد آمد و در ۴۱ بازی برای این تیم ۵۴ گل به ثمر رسانده است. همچنین این مهاجم گلزن در لیگ قهرمانان آسیا نیز آماری فوق العاده دارد. او در ۱۰ بازی انجام داده در آسیا ۱۱ گل به ثمر رسانده است. السد رقیب استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار رفت دو تیم با درخشش بونجاح با نتیجه ۳ بر یک به نفع السد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بونجاح فصل گذشته هم موفق شد به پرسپولیس گلزنی کند تا لقب قاتل سرخابی‌ها را از رسانه‌های عرب‌زبان به خود اختصاص دهد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال تهران با اینکه در صدر جدول قرار دارد اما مهاجمان این تیم آمار خوبی را از خود به جای نگذاشته اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران با گذشت بیست و پنج هفته از رقابت‌های لیگ برتر توانسته با ۵۴ امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. شاگردان جواد نکونام امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم این رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی از ذوب آهن اصفهان میزبانی خواهند.

استقلال در حالی با ۳۴ گل زده پس از سپاهان دارای بهترین خط هجومی است که مهاجمان این تیم آمار خوبی را تا به اینجای مسابقات از خود به جای نگذاشته‌اند و مهرداد محمدی با ۶ و «گوستاوو بلانکو» با ۵ گل زده بهترین گلزنان این فصل آبی‌ها به شمار می‌روند.

با نگاهی به آمار مهاجمان استقلال متوجه خواهیم شد که از جمع ۵ بازیکنی که در این پست برای آبی‌ها در لیگ برتر به میدان رفته‌اند در مجموع ۱۶ گل به ثمر رسانده‌اند این در حالی است که شهریار مغانلو مهاجم سپاهان و آقای گل فعلی لیگ، ۱۴ گل تا به اینجای مسابقات به تنهایی به ثمر رسانده است و مهاجمان فعلی استقلال در مجموع تنها دو گل از مهاجم سپاهان به ثمر رسانده‌اند.

مهرداد محمدی (۶ گل)، گوستاوو بلانکو (۵ گل)، آرمان رمضانی (۳ گل)، پیمان بابایی و جلال الدین ماشاریپوف (یک گل)

منبع: خبرنامه دانشجویان

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان