Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@08:44:24 GMT

آغاز رزيمايش روسيه در درياي مديترانه

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۴۶۴۴

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از الاخباريه سوريه، نیروهای مسلح روسیه رزمایش گسترده ای در محل استقرار ناوهای جنگی این کشور در دریای مدیترانه آغاز کردند. يگان های عملیات ویژه نیروهای مسلح روسیه ماموریتهای انتقال نیروها و تجهیزات را به اجرا در آوردند و مبارزه با اعمال خرابکارانه را در مکان حضور ناوهای جنگی روسی در دریای مدیترانه تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در یکی از مراحل رزمایش روسیه که یگان های نیروهای عملیات ویژه به همراه نیروهای دریایی و ناوگان جنگی و نیروهای ناوگان هوایی روسیه اجرا کردند، تجربه عملیات هلی برن دریایی و مبارزه با دزدان دریایی و آزادسازی گروگان ها را کسب کردند. این یگانها همچنین در حین رزمایش فعالیتهایی با هدف محافظت از یگانهای جنگنده و تاسیسات سواحل در برابر مین گذاری توسط خرابکاران را در عمق آبهای دریا اجرا کردند. نیروهای شرکت کننده در رزمایش همچنین تمرینهای ویژه ای در زمینه قایق های جنگی هنگام اجرای ماموریتهای نظامی در روز و شب و در شرایط آب و هوایی مختلف تمرین کردند.
این رزمایش در دریای مدیترانه اولین رزمایش مشترک ناو گروه دریایی روسیه و نیروی هوایی این کشور در تاریخ معاصر روسیه است. در این رزمایش 26 کشتی وابسته به ناوگان روسیه شرکت دارند. همچنین دو زیردریایی نیز در این رزمایش شرکت دارند و در این رزمایش مبارزه با فعالیتهای مخرب زیر دریایی ها و ماموریتهای ناوگان دفاع هوایی و محافظت از تاسیسات زیربنایی دریایی و مبارزه با دزدان دریایی صورت گرفت و شلیک موشک و توپ از طریق این ناوها تمرین شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مسلح روسيه رزمايش ناو جنگي روسيه درياي مديترانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد

جعفر مرادی حقیقی ، به نزدیک شدن فصل گرما اشاره کرد و گفت: با توجه به برخی رخدادهای طبیعی که در جنگل‌ها و مراتع اتفاق می‌افتد باید نیروهای واکنش سریع آمادگی اجرای عملیات اطفای حریق در مدت زمان کوتاه و به موقع را داشته باشند.

وی به برگزاری این رزمایش در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود اشاره کرد و گفت: امروز این رزمایش با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی با اتحاد و همدلی انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان ابراز کرد: این نیروها در این محل جمع شدند تا نشان دهند که می‌توانند به موقع برای جلوگیری از خسارت‌های جبران ناپذیری که در اثر عوامل طبیعی و انسانی در جنگل‌ها و مراتع هر از چندگاهی اتفاق می‌افتد، اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • جنگ دریایی بی‌سابقه میان یمن و آمریکا و انگلیس | در ۴۸ساعت گذشته در دریای سرخ چه گذشت؟
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند