Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@03:44:56 GMT

تاج برای نجات پرسپولیس و استقلال وارد شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۵۲۲۲

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین ساعات مهلت نمایندگان فوتبال ایران جهت ارائه مستندات مالی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ، شخصا با طلبکاران پرسپولیس و استقلال وارد مذاکره شد.

به گزارش تابناک ورزشی ،آخرین مهلت دو باشگاه سرخ و آبی پایتخت جهت ارائه مستندات تسویه حساب با طلبکاران امروز به پایان می رسد و در صورت عدم ارائه مدارک لازم این دو باشگاه از ادامه مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا کنار خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در همین حال و پس از آنکه تلاش های مسئولان دو باشگاه برای جلب رضایت تعداد اندکی از طلبکاران به نتیجه نرسید، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شخصا با نفرات باقیمانده در این دو فهرست وارد مذاکره شد.

گفته می شود مذاکرات تاج با اکثر طلبکاران باقیمانده روند خوبی داشته و آنها پس از گفت و گوی تلفنی با رئیس فدراسیون راضی شدند جهت توافق نهایی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مراجعه کنند. تاج در گفت و گو با طلبکاران دو باشگاه به بعد بین المللی احتمالا حذف پرسپولیس و استقلال اشاره کرده و از آنها درخواست کرده با توجه به حساسیت این موضوع که با منافع ملی فوتبال ایران در ارتباط است نسبت به تعامل و همکاری با باشگاه در این خصوص اقدام نمایند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم