Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر در حاشیه افتتاح خط تولید پاستای فرمی مجموعه زرماکارون اظهار داشت: این مجموعه در سه سایت در زمینه تولید پاستا با آرد سمولینا فعالیت می‌کرد که امروز با افتتاح خط فرمی ظرفیت این شرکت از لحاظ کمی افزایش یافت.

مرتضی سلطانی گفت: آرد سمولینا از گندم دوروم تولید می‌شود که این گندم در کمتر جایی از جهان وجود دارد و به همین دلیل محصول تولیدی این مجموعه کاملاً ارگانیک می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با تحریم‌های موجود و تأثیر آن بر روی فعالیت گروه صنعتی و پژوهشی زر گفت: ما نمی‌توانیم منکر تحریم باشیم اما نباید با هر نسخه بیرونی متوقف شویم.

سلطانی افزود: فضای رقابت و کسب‌و‌کار در ذات جوان‌های ایرانی است و با این انگیزه بیکار ننشسته‌اند و با امید، انرژی و کار تیمی در گروه صنعتی و پژوهشی زر وضع موجود را استمرار داده و توسعه این مجموعه را بسیار جدی در دستور کار قرار داده‌اند تا دنیا بازنگری بر توانمندی جوان‌های این سرزمین داشته باشند.

رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر با بیان اینکه گروه زر تنها واحد تولیدی است که مدال افتخار صادرات دریافت کرده اظهار داشت: نیروی کار هلدینگ زر با راه اندازی بخش کانفکشنری به صورت پایدار افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز با بیان اینکه این مجموعه جزء واحدهایی است که باید به مدیران آن تبریک گفت، اظهار داشت: بانک‌ها علاقمند هستند سپرده مردم را به واحدهای با بازده خوب بسپارند که باعث توسعه کشور گردد.

حجت اله صیدی گفت: راه اندازی این مجموعه به هر بانکداری قوت قلب می دهد که می‌توان با توسعه آن شاهد بازده بسیار مناسب بود.

وی افزود: با توجه به اینکه این مجموعه در حال تکمیل زنجیره ارزش محصول خود از نظر فروش و توزیع می باشد این باعث افتخار بانک ما است که در کنار یکی از تولیدکنندگان جهانی هستیم.

مدیرعامل بانک صادرات کشور در ارتباط با حمایت این بانک از مجموعه زر گفت: میزان این حمایت بستگی به گردش مالی و مراحل پیشرفت پروژه های مجموعه دارد اما بانک صادرات با تمام ظرفیت به عنوان یکی از سه بانک برتر کشور و بزرگترین بانک بورسی به این مجموعه کمک خواهد کرد و این حمایت را افتخاری برای خود می داند.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت انرژی ایران جهان قلب نیروی کار رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس

بانک صادرات پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس اعلام کرد: در این واگذاری با اولویت رد دیون دولت و سهم ۵ درصدی حضور یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بانک صادرات هم پس از دو بانک شهر و ملت پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس از حضور در مزایده با اولویت رد دیون دولت و سهم 5 درصدی در این واگذاری خبر داد.

بر اساس این گزارش، "وبصادر" پیرو درخواست سازمان بورس مبنی بر الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی، اعلام کرد: پیرو تصمیمات دولت و مذاکرات با وزارت اقتصاد به منظور حل مشکلات باشگاه پرسپولیس، کنسرسیومی متشکل از بانک های غیر دولتی تشکیل و نسبت به حضور در مزایده واگذاری 85 درصد سهام باشگاه با شرایط اعلامی در آگهی عرضه سازمان خصوصی سازی اقدام شد.

با امعان نظر به صورت جلسه 21 فروردین شورای پول و اعتبار، واگذاری این باشگاه با اولویت رد دیون دولت به بانک‌های خریدار صورت خواهد پذیرفت و سرمایه‌ گذاری تا دو سال مشمول مجازات‌های قانونی و انتظامی مربوط به فعالیت‌های غیر بانکی نخواهد شد. همچنین طبق توافقات قدرالسهم این بانک از سهام قابل واگذاری 5 درصد تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس