Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@08:41:44 GMT

تلاش مجدد پروین برای بخشش برانکو و بازگشت رامین

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۵۴۶۶

تلاش مجدد پروین برای بخشش برانکو و بازگشت رامین

اسطوره باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک قهرمانی سوپرکاپ به هواداران این تیم، وعده داد برای بازگشت رامین رضاییان تلاش خود را انجام خواهد داد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس بار دیگر قرار است در نقش واسطه به ایفای نقش بپردازد. او با خواهش زیاد از برانکو سعی کرده بود مانع اخراج رامین شود اما ناتوانست و حالا برای دومین بار می خواهد برای این بازیکن از برانکو درخواست کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سالیان اخیر او همواره تلاش زیادی برای آشتی برخی شاگردان قدیمی‌اش را در دستور کار قرار داده است و البته این بار قرار است در ماموریتی تقریبا ناممکن پا پیش بگذارد و واسطه بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس شود.

رامین رضاییان، بازیکنی با کیفیت در سطح عالی اما با رفتاری که در فلسفه برانکو ایوانکوویچ جایی ندارد در اواسط فصل شانزدهم از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شد. سرمربی کروات سرخپوشان که برترین عملکرد چند سال اخیر را از رامین رضاییان گرفته و او را به بازیکنی محبوب در سکوها تبدیل کرده بود، در نهایت تاب رفتار غیرحرفه‌ای او را نداشت و در آستانه بازی لیگ قهرمانان آسیا و برابر الجزیره امارات به واسطه درگیری درون تمرینی با علی علیپور دستور اخراج نهایی او را صادر کرد و در این مدت حتی به درخواست هواداران برای حضور در جشن قهرمانی نیز پاسخ منفی داد.

رضاییان راهی اروپا شد تا به آرزوی خود دست یابد و در نهایت نیز سه بازی در جام جهانی را پشت سر گذاشت اما اکنون هنوز تصمیمی برای آینده فوتبالی خود نگرفته است و بدون تیم مانده... اتفاقی که شایعه حضور دوباره‌اش در فوتبال ایران را داغ کرده است اما او به پیشنهاد تراکتور هم جواب نداد. در شرایطی که از تراکتورسازی به عنوان مقصد او یاد می‌شد، طی روزهای اخیر زمزمه وساطت علی پروین برای بازگرداندن او به پرسپولیس داغ شده است.

علی پروین در این خصوص اینطور توضیح می‌دهد: رامین بازیکن سابق پرسپولیس بوده و در این باشگاه زحمت کشیده است. در خصوص بازگشت وی برانکو نظر نهایی را خواهد داد اما من دوست دارم که به پرسپولیس بازگردد. در این باره صحبت خواهم کرد تا انشاالله این اتفاق صورت بگیرد. فکر می‌کنم خود بازیکن هم دوست دارد که دوباره در فوتبال ایران به بازی بپردازد و باید ببینیم در نهایت تصمیم سرمربی که همه کاره تیم است و همه چیز باید طبق نظر او باشد چه خواهد بود. من به عنوان یک هوادار پرسپولیس درخواستم را با برانکو در میان خواهم گذاشت و این تنها کاری است که می‌توانم انجام دهم.

پروین درباره قهرمانی پرسپولیس با رای کمیته استیناف گفت: به هر حال رایی بوده که کمیته انضباطی صادر کرده و من به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم امیدوارم این فصل هم آنها بتوانند همچون دو فصل گذشته قهرمانی لیگ را به دست بیاورند. فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند برای سومین فصل متوالی قهرمان شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کنعانی‌زادگان به ترکیب پرسپولیس با گل

محمدحسین کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی دروازه شاگردان رضا عنایتی را باز کرد

طرفداری | تک گل پرسپولیس مقابل پیکان را کنعانی زادگان به ثمر رسانده است.

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که در بازی قبلی این تیم مقابل استقلال به دلیل محرومیت غایب بود، در بازگشت به ترکیب تیمش در مقابل پیکان، از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد.

کنعانی زادگان در دقیقه 38 بازی، با استفاده از پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس، گل اول تیمش را به ثمر رساند.

با بازگشت کنعانی زادگان به ترکیب پرسپولیس، خط دفاعی این تیم استحکام بیشتری پیدا کرده و کنعانی زادگان با این گل، بازگشت دوباره به ترکیب پرسپولیس را جشن گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی پسر بچه ۷ ساله با تلاش ‌اورژانس ورسک
  • بازگشت به زندگی پسر بچه ۷ ساله با تلاش تیم پایگاه اورژانس ورسک + فیلم
  • روایت چهارمین جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس
  • پرسپولیس ۲ - پیکان صفر : بازگشت به کنعان!
  • بازگشت کنعانی‌زادگان به ترکیب پرسپولیس با گل
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به ترکیب قوی سپید
  • افشاگری یحیی گل‌محمدی درباره رامین رضاییان
  • مورایس: می‌خواهیم به شرایط خوب قبلی بازگردیم
  •  مورایس: رامین رضاییان خیلی بهتر شده؛ آرزوهایی داریم که شاید به آنها نرسیم
  • افشاگری یحیی درباره جدایی مهدوی‌کیا و رامین رضاییان