Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر خجسته در نشست بررسی مسایل و مشکلات روستاها و دهستان‌های گنبد، سنگستان، هگمتانه و الوند کوه غربی واقع در بخش مرکزی شهرستان همدان که با حضور دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها برگزار شد، گفت: در مقایسه با سایر استانها کارها با همدلی موجود بین مردم و مسئولان استان خوب پیش می رود و حاصل این همدلی پیشرفت طرح ها و توسعه استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم این وضعیت مردم همچنان با مشکلات عدیده ای مواجهند که باید همه توان خود را بکار بگیریم و بخشی از این مسایل را حل کنیم.

وی با اشاره به نیاز تعدادی از راههای روستایی به روکش آسفالت عنوان کرد: طی رایزنی نمایندگان تاکنون چهار مرتبه موفق به اخذ سهمیه قیر رایگان شده ایم که در سطح استانی و ملی پیگیری شده تا علاوه بر روکش؛ مشکل نقاط حادثه خیز راههای روستایی رفع شود.

خجسته اضافه کرد: اصلاح و تعریض راه روستاهای مسیر گردشگری امامزاده محسن و خط انتقال فاضلاب به طور همزمان با همکاری اهالی روستاهای این مسیر در حال انجام است و این طرح حاصل مشارکت خود مردم در تعریض مسیر است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی از نظر اعتباری برای اجرای این چنین طرحهایی وجود ندارد، عنوان کرد: اعتبارات موردنیاز برای تملک در طرحهای تعریض راه روستایی وجود دارد و تنها لازمه اجرای این طرحها همکاری و مشارکت روستاییان است.

وی افزود: اعتبارات لازم برای تعریض و اصلاح مسیر گردشگری سد اکباتان و مسیر روستاهای چیشین و ابرو نیز اخذ شده و احداث بزرگترین پارک تفریحی به مساحت ۳۰۰ هکتار در حاشیه سد اکباتان پیش بینی شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دلایل تامین نشدن اعتبار ۳ استخر در حال احداث و رفع مشکل آب، توقف پروژه بیمارستان اکباتان و عدم شروع طرح موزه غرب کشور از جمله مسایلی است که بطور جدی از طریق مجمع نمایندگان پیگیری شده و نتیجه های خوبی حاصل شده است.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد: روستاهای همدان باید در محور گردشگری کار کنند چون درآمد زایی و اشتغالزایی در این بخش قابل توجه است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان این شهرستان خبر داد.

سید علی ترابی افزود:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان بوده که برای اجرای آن در مجموع سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

ترابی اظهارکرد: بزودی این طرح با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن آغاز خواهد شد.

وی، کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درس در شهرستان، اجرای طرحهای عمران شهری شهرداریها، موفقیت طرحهای مخابرات در سطح استان ،اتمام طرحهای راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرحهای تأمین آب آشامیدنی روستاها و برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و درحال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

فرماندار شهرستان اشنویه، همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان، گامهای مؤثر و اساسی برای توسعه شهرستان برداشته شود.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • سد اکباتان همدان در آستانه سر ریز شدن + فیلم | حجم ورودی آب به سد را ببینید