Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@13:32:41 GMT

صفایی قراردادش با کاله را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۶۰۶۷

به گزارش وانانیوز، 

تیم والیبال کاله مازندران پس از کش و قوس‌های فراوان یک بار دیگر بهروز عطایی را به عنوان سرمربی تیم خود برای فصل آینده معرفی کرد. پیش از این قرار داد عطایی فصل آینده در شهرداری ارومیه مربیگری کند.

مازندرانی‌ها بعد از اینکه جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار و رضا عابدینی از این تیم جدا شدند دست به کار شده و قرار داد رضا صفایی را تمدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب پشت خط زن تیم والیبال کاله یک فصل دیگر هم در این تیم توپ خواهد زد. صفایی در فصل گذشته جزو سه بازیکن امتیاز آور لیگ شد.

همچنین تمرینات تیم والیبال کاله مازندران قرار است از فردا با حضور بازیکنان و مربیان این تیم آغاز شود تا آملی‌ها حضوری قدرتمند در لیگ پیش‌رو داشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع استادیاران صالحین صبح چهارشنبه با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری استاد شبکه تربیتی بسیج استان بوشهر و نیز سردار دشتی جانشین فرماندهی سپاه استان بوشهر و استادیاران شبکه تربیتی بسیج برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و استاد شبکه تربیتی بسیج راهبرد و اهداف برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت سپاه استان بوشهر را برای سال ۱۴۰۳ تبیین کرد.

حجت الاسلام موسوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان بوشهر در عرصه دارالقرآن بسیج، دوره‌های آموزشی طرح ولایت و توانمند سازی ارکان شبکه، اردوهای تربیتی، نظارت‌ها و بازرسی از کمیت و کیفیت را ارائه داد.

در ادامه احکام مسئولیتی استادیاران جدید توسط نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به افراد اعطا شد.

کد خبر 6087179

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده