Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در پیام استاندار لرستان آمده است:شانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و مداحان حسینی با شکوه فراوان در چهلمین سال پیروزی انقلاب حسینی و با حضور اندیشمندان و مداحان و مقامات کشوری و استانی در فضایی معنوی به میزبانی استان لرستان برگزار گردید.
پیام می افزاید : این اجلاس فرصتی فراهم آورد تا بخشی از سنت دیرین عاشورایی این دیار را توام با توانمندیهای استان به محضر مردم ایران زمین ارائه نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این پیام می افزاید: اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از همراهی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه خرم آباد ، ریاست و قائم مقام سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و بسیج رسانه ملی، اعضای محترم شورای تامین استان، مدیران کل و کارکنان دستگاههای اجرایی، فرهنگی و خدماتی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد، هیئات مذهبی و مداحان و عاشقان حسینی، تشکلهای مردم نهاد و بویژه از مردم مهمان نواز استان لرستان بواسطه ی همکاری همدلانه در امر برگزاری این اجلاس اعلام می دارم.
استاندار لرستان افزود: امید است در آستانه ی فرارسیدن ایام حزن و اندوه محرم و باشور حسینیِ برگرفته از شعور حسینی بتوانیم در راستای ارتقای فرهنگ متکی بر معارف اهل بیت علیهماالسلام تلاش نموده و با مدد گرفتن از ایشان در جهت خدمت به مردم شریف استان گام برداریم.
شانزدهمین اجلاس جهانی پیرغلامان حسینی با حضور 200مهمان ملی،200 خادم محلی و10 مهمان خارجی 14 و 15 شهریور در خرم آباد برگزار شد.
7264/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اسلامی ایران انقلاب زمین مداحان نماینده ولی فقیه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت الله باقری عصر امروز سه شنبه در سخنانی در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و قدرت پوشالی آن، گفت: به دست پاسداران عزیز این هیمنه و قدرت پوشالی رژیم اشغالگر در هم شکست.

وی بیان داشت: امروز یک افتخار برای نیروهای مسلح، آزادی خواهان جهان و مردم فلسطین را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اقدامات در حد ظرفیت‌های لرستان در این استان صورت نگرفته است، عنوان کرد: سپاه استان در حوزه اشتغال زایی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و پرداختی داشته است.

سردار باقری با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی نیز سپاه ۴۲۵ میلیارد تومان موافقت نامه با دولت منعقد کرده و بخش عظیمی از مردم استان صاحب آب آشامیدنی سالم شدند، ما بقی روستاها نیز طی امسال با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان آبرسانی خواهند شد، اظهار داشت: همچنین بیش از شش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی انعقاد قرارداد داشته‌ایم.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که در هر استانی مهم است، تعامل و همکاری بین اعضای شورای تأمین، نماینده ولی‌فقیه، دستگاه قضائی و … بوده و در لرستان این تعامل به خوبی آشکار است.

به اندازه ظرفیت‌های لرستان در این استان کار انجام نشده است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مردم لرستان بیش از شش هزار و ۵۵۷ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، بیان داشت: در لرستان ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، کشاورزی، معادن و … وجود دارد، ما نمی‌خواهیم سیاه نمایی باشد اما به اندازه ظرفیت‌های لرستان در این استان کار انجام نشده است.

سردار باقری با بیان اینکه باید ظرفیت دولت در لرستان پای کار بیاید، لیاقت مردم استان بیش از آن است که وجود دارد، گفت: استاندار قبل همه تلاش خود را در استان به کار گرفت، از همه همکاری‌های ایشان با اعضای شورای تأمین تقدیر و تشکر می‌کنم و برای استاندار جدید آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 6086898

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه