Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@13:28:40 GMT

مدل موی ستاره‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۶۳۳۲

مدل موی ستاره‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۸

به گزارش وانانیوز، 

 ستاره های فوتبال جهان، علاوه بر بازی، به ظاهر خود نیز اهمیت زیادی می دهند. در واقع مدل لباس پوشیدن و حتی مدل ریش و موی آنها الگوی بسیاری از نوجوانان و جوانان قرار می گیرد، از این رو آنها سعی می کنند که جدیدترین مدها را دنبال کنند.

 یکی از چیزهایی که در مورد فوتبالیست ها خیلی جلب توجه می کند، مدل موهای آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال مدل موی دیوید بکهام همیشه مورد توجه دوربین خبرنگاران و رسانه ها و الگوی بسیاری از مردان بوده است. اگر شما هم دوست دارید جدیدترین مدل موی ستاره های فوتبال جهان را دنبال کنید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید. ما در اینجا بهترین مدل موهای فوتبالیست های جهان در سال 2018 را برایتان آورده ایم. شاید امتحان برخی از آنها ضرر نداشته باشد.

1. گراتسیانو پله

2. پل پوگبا

3. رحیم استرلینگ

4. استفان الشعراوی

5. الیویه ژیرو

6. کریستیانو رولاندو

7. نیمار

8. گرت بیل

9. لیونل مسی

10. دیوید بکهام

11. داوید ویا

12. سرخیو راموس

13. آنتوان گریزمن

14. فرناندو تورس

15. جرارد پیکه

16. رابی راجرز

17. سرخیو آگوئرو

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان گیتی‌پسند با تیم منتخب هندبال‌ساحلی جهان در المپیک پاریس

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه گیتی پسند ، علی حیدریان بازیکن تیم ملی هندبال‌ساحلی ایران و عضو تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان، در نمایش هندبال‌ساحلی فدراسیون جهانی هندبال در کنار ستارگان هندبال‌ساحلی جهان در حاشیه باز‌ی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت خواهد کرد.

حیدریان به‌دلیل کسب مقام سوم و اولین مدال تاریخی هندبال جهان توسط تیم‌ملی هندبال‌ساحلی نوجوانان در مسابقات جهانی یونان و همچنین کسب عنوان گلزن برتر این مسابقات توسط علی حیدریان، بغل‌چپ مستعد تیم هندبال گیتی‌پسند نیز به‌عنوان نماینده این باشگاه و ایران همچنین جوان‌ترین بازیکن، در این تورنمنت حضور خواهد داشت.

در این مسابقات مجموعا ۶۴ بازیکن هندبال‌ساحلی (۳۲ مرد و ۳۲ زن) از بهترین بازیکنان هندبال‌ساحلی از ۱۸ کشور جهان، ازجمله بازیکنانی از جمهوری‌اسلامی ایران، آرژانتین، برزیل، کرواسی، دانمارک، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، هلند، نروژ، چین، لهستان، پرتغال، قطر، اسپانیا، ایالات‌متحده آمریکا و اروگوئه حضور دارند.

سه تیم در هر یک از مسابقات مردان و زنان متشکل از ملیت‌های مختلف و تیم چهارم هر یک از این رقابت‌ها فرانسه میزبان خواهد بود.


فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) نمایش هندبال‌ساحلی IHF را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای برجسته کردن این ورزش تماشایی  برگزار می‌کند که به‌دنبال آن سه تیم ستاره مرد و سه تیم ستاره زن، به‌علاوه تیم‌های ملی مردان و زنان فرانسه، بازی‌های هندبال‌ساحلی را در روز‌های ۲۷ تا ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۴ در کرتیل، با فاصله تنها بیست‌کیلومتر از استادیوم المپیک برگزار خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ستاره جوان گیتی‌پسند با تیم منتخب هندبال‌ساحلی جهان در المپیک پاریس
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • (ویدئو) ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد!
  • حسام نژاد یوسفی؛ گرمایی که جان فوتبالیست نوجوان را گرفت! | آن‌هایی که از دست دادیم
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • آندریک؛ یک فوق ستاره برای فوتبال جهان و برزیل متولد شد!
  • یک فوق ستاره در فوتبال جهان متولد می‌شود!
  • اپیلاسیون صورت ضرر دارد؟