Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از بانک مرکزی، مجموع معاملات فروش ارز صادراتی و معاملات خرید ارز بابت واردات در پایان داد و ستدهای روز جاری به ۲ میلیارد و ۱۸۲ میلیون یورو رسید که نسبت به روز معاملاتی قبل ۶۹ میلیون یورو افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، مجموع تامین ارز برای واردات از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۱۷ شهریور در سامانه «نیما» به یک میلیارد و ۵۹ میلیون یورو به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مجموع فروش ارز حاصل از صادرات از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۱۷ شهریور در این سامانه یک میلیارد و ۱۲۴ میلیون یورو درج شده است.

از سویی دیگر، نرخ امروز ارز در سامانه «نیما» به ازاء هر یورو حدود ۸ هزار و ۹۷۲ تومان بود. افزون بر این نرخ «سنا» که برآیند نرخ نقدی اسکناس در صرافی ها و سامانه نیما است، امروز به ازاء هر یورو ۹ هزار و ۸۵۹ تومان شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بانک مرکزی معاملات امروز سامانه نیما تامین ارز واردات صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود

مهدی ساسانی، رئیس سامانه خودنویس و مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: از سال 88 سامانه ایران املاک راه اندازی شده بود و در طی این مدت هیچ تغییری در این سامانه انجام نشده بود اما از خرداد ماه سال 1402 این سامانه ارتقا یافت و نسخه جدید سامانه ایران املاک است گفت: به زودی تمامی اطلاعات مشاوران املاک در سامانه خود نویس ثبت خواهد شد و هیچ مشاور املاکی با راه اندازی این سامانه حذف نخواهند شد.

به گفته وی در خرداد ماه سال 1402  اولین قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس ثبت شد و با پیگیری های انجام شده اولین قراردادهای خریدوفروش در این سامانه  ثبت خواهد شد.

ساسانی بیان کرد: این سامانه برای مدیریت بازار مسکن ایجاد نشده بود و سامانه جدیدی نیست بلکه این اختیار را به مردم داده ایم که با استفاده از ظرفیت های  خودشان قراردادهای را ثبت کنند.

او یادآور شد: با راه اندازی این سامانه شفافیت در تمامی قراردادهای اجاره مسکن ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟