Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@18:22:39 GMT

باشگاه ذوب‌آهن عذر حسن‌زاده را خواست

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۶۹۸۴

باشگاه ذوب‌آهن عذر حسن‌زاده را خواست

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن، مسعود حسن زاده را از تیم فوتبال‌شان کنار گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مسعود حسن‌زاده را به‌دلیل مصدومیت طولانی‌مدتی از فهرست بازیکنان تیم فوتبالش کنار گذاشت.

حسن‌زاده قول داده بود دوران مصدومیت بلندمدتی نداشته باشد اما پس از گذشت دو هفته از رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر، هنوز این بازیکن به شرایط تمرینی هم نرسیده است و برای همین از سوی ذوب‌آهنی‌ها کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار متنی در صفحه اینستاگرام یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال موجب شد تا موضوعات مربوط به تابستان سال ۱۴۰۲ و فصل نقل و انتقالات لیگ برتر جاری دوباره ورق بخورد.

محمد نوری یکی از پیشکسوتان تیم استقلال در ارتباط با حضور تاثیرگذار روزبه چشمی در لیگ برتر جاری او را «عصای دست جواد نکونام» و یکی از «مهره‌های کلیدی در دفاع و خط هافبک» این تیم معرفی کرده که به واسطه «ایستادگی سرمربی آبی پوشان» توانسته این فصل هم در جمع استقلالی‌ها حضور داشته باشد!

روزبه چشمی که از لیگ برتر پانزدهم از باشگاه صبای قم به جمع استقلالی‌ها پیوست تنها در فصل بیستم لیگ برتر به دلیل حضور در باشگاه «ام صلال قطر» در جمع استقلالی‌ها حضور نداشت و در سایر فصول همواره یکی از بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت.

چشمی در فصل جاری لیگ برتر در ۲۳ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته و ۲۰۷۰ دقیقه نیز برای این تیم بازی کرده است.

او یک گل سه امتیازی نیز در دیدار برگشت مقابل سپاهان به ثمر رساند تا استقلال با همان ۳ امتیاز حالا با ۵۳ امتیاز نسبت به تیم تعقیب کننده ۵۲ امتیازی اش – پرسپولیس - در صدر جدول قرار گرفته باشد.

اما این پیشکسوت باشگاه استقلال در متنی که منتشر کرده مدعی شد؛ «اگر پافشاری و ایستادگی جواد نکونام در ابتدای فصل نبود فردی در باشگاه استقلال که با چشمی از گذشته مشکل داشت نمی‌خواست قرارداد او را تمدید کند!»، اما در نهایت «با ایستادگی و اصرار جواد نکونام» چشمی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند.

این پیشکسوت استقلال همچنین ضمن تشکر از این اقدام سرمربی که پای کاپیتان تیم ایستاده عنوان کرده که «دشمن استقلال داخل خانه خودمان حضور دارد که روزی هواداران او را رسوا خواهند کرد».

قطعاً با پایان یافتن فصل جاری لیگ برتر و به واسطه اتفاقات عجیب و غریب در طول ماه‌های گذشته از جمله اختلاف نظر‌های شدید بین نکونام و علی خطیر یا نامه امضا شده اعضای هیأت مدیره به منظور عزل نکونام از سرمربیگری استقلال، کاپیتان‌های این تیم و سرمربی اش حرف‌های جالب و مهمی برای هواداران و اهالی فوتبال در ارتباط با اتفاقات فصل بیست و سوم لیگ برتر خواهند داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند