Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدوی مطلق: 3 سال کرسی مجلس مملکت را اشغال کردید و تاکنون یک قانون به نفع مردم و برای گره گشایی اقتصادی نه رد کردید و نه تصویب کردید! حال قیافه حق به جانب می گیرید؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مراسم افتتاحیه دهمین دوره خط امام استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور  دانشجویان و مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات مجتمع نرجس خاتون قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرام مهدوی مطلق در این آیین با اشاره به واقعه غدیر و کربلا و با بیان اینکه غدیر کربلای عوام و عاشورا غدیر خواص بود، اظهار کرد: آنچه در فاصله غدیر و عاشورا اتفاق افتاده،تلفیقی از پیمان شکنی عوام و قدرت خواهی خواص و دنیا خواهی آحاد جامعه بود که علی را در محراب عبادت و حسین بن علی را در صحرای کربلا به شهادت رساند و این تابلوی هشداری هم برای عوام و هم خواص جامعه اسلامی است.



وی به ایام دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس ما هم در امتداد عاشوراست و آنان که دفاع مقدس و امتداد جنگ بعد از خرمشهر را نمی فهمند ،همین اندازه و بیشتر با مفاهیم عاشورا و صدر اسلام بیگانه هستند.
 

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: امروز هجمه ها به سمت رهبری مظلوم و مقتدر ماست، نکند که تاریخ تکرار شود و این روزها سکوت عماران انقلاب ،دوستداران نظام اسلامی و ایران خصوصا دانشجویان انقلابی و بسیجی نوعی غفلت است، در سایه غفلت ها بود که علی در محراب عبادت به شهادت رسید و بعد جامعه آن روز  با تعجب می پرسیدند،مگر علی هم به مسجد می رفت.



مهدوی تصریح کرد: اغواگری و فریب جبهه باطل که همانا زالوصفتان تاریخ هستند ،همواره با یک امپریالیسم تبلیغی و شایعات همراه بود ،نباید اجازه داد تا اغواگری جبهه باطل یکه تازی کند .


وی با اشاره به این مطلب که دوره ده روزه خط امام دانشجویان اعتقادی،جهادی،زیارتی، و تشکیلاتی است که نوعی هجرت در آن است،گفت: امروز چه جفاهایی که به امام و خط امام می رود و ما ساکت هستیم،در دوره طرح ولایت،آشنایی با مبانی اندیشه های امام و انقلاب اسلامی و مبانی منشور اولیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح می شود.


مهدوی اضافه کرد: این دوره برای اولین بار بر اساس یک تغییر رویکردی و متناسب با ذائقه قشر دانشجویی ناظر به نیازهای روز اندیشه ای دانشجویان متفاوت از دوره های گذشته در بخش محتوایی بوده و اندیشه های امام و رهبری مورد توجه و تدریس قرار می گیرد.


وی به بحث جدال دو اسلام در اندیشه امامین انقلاب  و طرح این سرفصل در دوره طرح ولایت اشاره داشت و اظهار کرد: جدال دو اسلام یعنی همان جنگ فقر و غنا، منظور اصلی از جنگ فقر و غنا در رویکرد اساسی انقلاب یعنی مبارزه دائمی با یک سیستم اجتماعی اقتصادی که در متن و بطن آن دو طبقه فقیر و غنی را به وجود می‌آورد و در آن یک اقلیت، درآمد و ثروت هنگفتی از راه های نامشروع ،رانت، ثروت وقدرت های باد آورده  و تبعیض برخوردار می‌شوند و اکثریتی هم در همین سیستم در فقر و محرومیت به سر می‌برند.



مهدوی افزود: بنابراین در این جنگ گداپروری و ستیز با سرمایه نیست، بلکه جنگ عدالت و ظلم،جنگ استکبار و استضعاف، جنگ حق و باطل است و متاسفانه باید گفت در علومی که ما در سیستم آموزشی خود اکنون داریم چنین مفاهیمی وجود ندارد و از آنجا که خدامحوری و تکامل انسان در علوم آکادمیک فعلی خصوصا در حوزه علوم انسانی وجود ندارد ،دانشجوی دغدغه مند ،خدایی و ولایی و انقلابی با یک سری محفوظاتی که در آن هم تئورهای دینی وجود ندارد ،نه اقناع می شود و نه به جایی می رسد، لذا از اهداف چنین دوره هایی پرکردن خلاء های تئوریکی است که در سیستم آموزش رسمی ما وجود دارد.



مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به نطق های اخیر در مجلس شورای اسلامی گفتند: اولا چنین نطق هایی همان اندازه که غیرمترقبه می نماید، مترقبه، عادی و مورد انتظار هم بود و هست، چرا که براساس سندهای مکتوب برخی جریانات و نحله های سیاسی لیبرال مسلک در درون و بیرون کشور، هر موقع که کشور با یک عارضه و یا بحران روبروشود ،چنین افرادی  بر اساس یک تقسیم کار تشکیلاتی با طرح یک سری مطالبات بی ربط و مسائل  انحرافی و تعدی به مبانی اندیشه اسلام ناب و امام و رهبر معظم انقلاب به چهره انقلاب و نظام اسلامی و حاکمیت دینی رنگ جفا می پاشند و به زعم خود می خواهند ،برای اربابان غربی شان خوش خدمتی کنند.



مهدوی اذعان داشت: ما در دوره دانشجویی زمان خودمان در مجلس ششم خصوصاً چنین صداهای را شنیدیم و اکنون این نواها با بی بی سی و دیگر شبکه های معاند همراه شده است وکل روند حرکت نظام و نقاط قوت آن را زیر سئوال می برند و انقلاب و نظام و حاکمیت دینی را مورد هجمه قرار می دهند.

 

وی ابراز کرد: حرف ما در جواب شما این است که تنها بخشی از این مملکت که دست شماها نبود و نیست و نخواهد بود ،بخش دفاعی است،آنها که در بخش دفاعی بودند تدبیر داشتند ،عرضه داشتند ،خادم بودند و انقلابی و جهادی به وظیفه قانونی خود عمل کردند وموشک ها را ساختند و امروز  در سایه برق شمشیر ها و موشک هاست که شماها امنیت دارید و گرنه دوستان غربی تان هر لحظه خاک این ملت را به توبره برده بودند.



مهدوی تأکید کرد: آنها به وظیفه خود عمل کردند و موشک ساختند، شما به ملت جواب دهید ،با پوشک بچه ها چه کار کردید؟ پوشک ساختن چه ربطی به موشک داشت و دارد؟ توزیع سکه چه ربطی به پادگانی ها دارد؟ احتکار برنج و دارو و خودرو چه ربطی به پرتاب موشک دارد؟ فیش های نجومی را شما دارید و داشتید ،چه ربطی به مدافعان مظلوم حرم داشت و دارد؟



مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: ۴۰ سال مملکت در دست شماست هنوز در تنظیم آینه پراید مانده اید؟ چون نه افق نظام را می دانید و نه اعتقادی دارید ، توزیع ارز دولتی چه قدر توان مدیریتی می خواست که شما نداشتید ؟ اختیار توزیع ارز دولتی و سکه که دست شما بود.



مهدوی با اشاره به مسئله هسته ای کشور بیان اضافه کرد: تاهمین چند سال پیش شما که اورانیوم نمی خواستید غنی کنید، غنی سازی اورانیوم را بچه های انقلابی انجام دادند و شما لو دادید وفروختید؟ جنگ را تفکر لیبرالی شما و امثال بنی صدر شما به ملت تحمیل کردید، گفتید زمین می دهیم ولی ناموس ملت را فروختید، تا بچه های انقلاب و همین پادگانی ها آمدند و جمع کردند، شما جام زهر را به امام ما چشاندید، شما امام ما را خون دل کردید.


وی تصریح کرد:  ۳سال کرسی مجلس مملکت را با سهم خواهی دومیلیاردی در لیست های کذایی خود اشغال کردید و تاکنون یک قانون به نفع مردم و برای گره گشایی اقتصادی نه رد کردید و نه تصویب کردید! حال قیافه حق به جانب می گیرید؟ شما و همفکران لیبرال مسلک شما عامل وضع موجود هستید، حال قیافه طلبکارانه می گیرید ؟


مهدوی افزود: جسور شدن شما ناشی از سکوت بی معنای امثال ماها و جبهه انقلابی ها است، جسور شدن شما ناشی از مصلحت اندیشی های کاذب و نگفتن ها به مردم است.

 

وی عنوان کرد: شما با پرداخت های میلیارد تومانی وارد لیست انتخاباتی می شوید، با چه رویی از جمهوریت و مردم صحبت می کنید.

 

مهدوی تصریح کرد: شما بودید و هستید که وزیر ناکارآمد و خسته و پیر و نجومی بگیر و مولتی میلیاردی انتخاب کردید ،چه ربطی به رهبری دارد ؟ همسر امثال شما در راس صنعت کشور است و صنعت را به روز سیاه نشانده است ،چه ربطی به رهبری دارد ؟ شما باید به مردم پاسخگو باشید ،قیافه حق به جانب می گیرید؟شما و همفکران لیبرال مسلک شما عامل وضع موجود هستند، حال قیافه طلبکارانه می گیرید.

 

مسئول بسیج دانشجویی تأکید کرد: اجازه نمی دهیم بر روی انقلاب و امامین انقلاب رنگ جفا بپاشید،اگر نهادهای نظارتی به وظیفه خود اقدام نکنند با مطالبه گری خود و روشن کردن مردم به وظیفه انقلابی خود عمل می کنیم.

 

مهدوی اضافه کرد: ما به شورای نگهبان اعتراض داریم که چنین افرادی چگونه گزینش شده اند؟ مردم به شورای نگهبان اعتماد داشتند نه به شما ؟ و البته خود مردم بعضا در این وضعیت با انتخاب افراد بدون شاخص های لازم مقصرند و بار تبیین این موارد بر دوش جوانان و دانشجویان است.

 

وی در پایان گفت: از افرادی که حقوق بگیرند کم تر توقع فریاد عدالت خواهی می رود و این شما دانشجویان هستید که باید فریادبرآورید، آینده ای که قرار است شکل بگیرد از آن شماست،بی تفاوت نباشید هرچند هزینه بدهید، حتی اگر نمره هایتان را ندهند و یا دانشگاه باشما و تصویب برنامه های شما همکاری نکند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم) رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم) رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم) نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب (فیلم)

دیگر خبرها

  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • موشک های ایران بر فراز کنست /عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل