Web Analytics Made Easy - Statcounter

  مرضیه وحید دستجردی در نشست تشکل متبوعش با اشاره به موضوع سن ازدواج دختران و مشکلات موجود در این زمینه، اظهار کرد: اینکه سن ازدواج دستخوش تغییرات قرارگرفته است خوب و مطلوب نیست. رشد و بلوغ فکری بسیار مهم است و متأسفانه سن ازدواج تحت تأثیر سلیقه افراد در قوه مقننه قرار گرفته است، هرچند که این امر در قوه قضائیه کنترل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سن ازدواج باید مکتوب شود و سوابق قانون مدنی درباره سن ازدواج بسیار مهم است و ما حرف‌های زیادی برای گفتن در این زمینه در مجامع بین المللی داریم.

دستجردی در پایان گفت: به هرحال کسانی که پست تصمیم‌گیری در حوزه زنان دارند باید تجارب و سواد لازم در این زمینه را داشته باشند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سن ازدواج دختران قانون مدنی وحید دستجردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوود کیم: در قرآن چیزی خواندم که به‌شدت مرا تحت تأثیر قرار داد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، کیم جای، خواننده کره‌ای که به‌تازگی مسلمان شده و نام خود را به داوود کیم تغییر داده است شامگاه جمعه، ۲۵ اسفند با حضور در برنامه تلویزیونی محفل پس از تلاوت سوره مبارکه توحید از مسلمان شدن خود سخن گفت.

وی با بیان اینکه دین اسلام در کره جنوبی شناخته شده نیست گفت: وقتی یمن پایینتر بودیادم هست رسانه‌ها از اسلام به بدی یاد می‌کردند و من احساس می‌کردم اسلام دینی خطرناک است.

داوود کیم خاطرنشان کرد: من کره جنوبی در رشته موسیقی کار کردم و موسیقی‌دان هستم و این برای من فرصتی را پیش آورد که به واسطه این هنر به کشورهای مختلف سفر کنم. لذا با اسلام و‌ مسلمانان آشنا شدم و بسیار کنجکاو بودم که درباره این دین بیشتر بدانم.

وی افزود: من این فرصت را پیدا کردم که به اندونزی بروم و با سیمای حقیقی اسلام آشنا شوم نه آن اسلامی که در  رسانه‌ها از آن می‌گویند. وقتی از اندونزی به کره بازگشتم شروع کردم به مطالعه درباره اسلام، لذا اول قرآن را خواندم. بعد تلاش کردم نماز بخوانم و روزه بگیرم.

این خواننده تازه مسلمان گفت: وقتی قرآن می‌خواندم چیزی را یافتم که به‌شدت مرا تحت تأثیر قرار می‌داد و آن اینکه قرآن می‌گوید فقط یک خالق در این هستی وجود دارد[قل هوالله احد]  و اینکه چیزی که در اسلام مرا تحت تأثیر قرار داد این بود که اسلام چیزی دارد که ما را شاد و راضی نگه می‌دارد نه افسرده.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهنمای کامل انتخاب و خرید ساعت مناسب
  • تأثیر و تفاوت جنگ اوکراین و جنگ غزه
  • تأثیر مثبت روزه‌داری در بیماری‌های ناشی از عادات بد غذایی
  • تتلو و عباس قادری، چگونه بر سرنوشت ما تاثیر می‌گذارند
  • تتلو و عباس قادری، چگونه بر سرنوشت ما تاثیر می گذارند
  • توئیت وحید اشتری درباره باغ جنجالی ازگل
  • ببینید | شوخی متفاوت قلعه‌نویی با وحید شمسایی: اشتباهی زدند!
  • خودروبر رویان
  • تروما؛ زخم پنهان
  • داوود کیم: در قرآن چیزی خواندم که به‌شدت مرا تحت تأثیر قرار داد