Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش مردمی انصارالله یمن تاکید کرد که تجاوز ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی به این کشور زیر نظر مستقیم آمریکا انجام می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنانی گفت: ما ملت یمن تصمیم به آغاز جنگ نگرفتیم بلکه به ما تجاوز شد و ما مجبور بودیم که از خودمان دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در گذشته طرف متجاوز مصر بود که آنچه را در جنگ به دنبال آن بود از طریق دیپلماسی به دست آورد.

الحوثی گفت: به شکست کشاندن مشورت‌های ژنو کاری عمدی از سوی ائتلاف متجاوز سعودی بود و این ائتلاف خواهان راه حل‌های عادلانه بحران یمن نیست.

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه اظهار داشت: هیئت یمن در دور قبلی نیز با خطرات و مانع‌تراشی‌های زیادی از سوی ائتلاف متجاوز سعودی مواجه شد.

وی تصریح کرد: تجاوز عربستان و امارات علیه یمن تحت نظارت مستقیم آمریکا انجام می‌شود و آمریکا تمایل ندارد که این تجاوز متوقف شود، زیرا برای رسیدن به اهداف اقتصادی و سیاسی و اجرای برنامه‌های خرابکارانه‌اش در منطقه از این تجاوز بهره می‌برد.

الحوثی گفت: جلوگیری از ورود هیئت یمن به ژنو برای شرکت در مشورت‌های حل بحران هیچ توجیهی ندارد.

وی افزود: شکست مذاکرات ژنو به عدم جدی بودن آمریکا و انگلیس و همپیمانان این دو کشور در غرب یا کشور‌های ائتلاف متجاوز سعودی بر می‌گردد.

رهبر جنبش انصارالله اظهار داشت: توجیهاتی که برای جلوگیری از سفر هیئت یمن به ژنو مطرح می‌شود صحت ندارد و هدف ادامه تجاوز است.

الحوثی تاکید کرد که خائنان وطن کشور را در ازای رسیدن به مناصبی اسمی که در واقعیت وجود ندارد فروختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عبدالملک الحوثی امریکا انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره این شرکت با اعلام این خبر گفت برای نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی امیرکبیر در دستور کار قرار گرفت تا با اجرای این کار بزرگ و بی نظیر، کمک شایانی به ارتقای سطح شغلی این عزیزان شده باشد.
سعید صادقی با اشاره به انجام مراحل پایانی این فرایند خاطرنشان کرد تا کنون قرارداد ۷۵۰ نفر از کارکنان به صورت مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر منعقد شده است و امیدواریم تا پایان خرداد ماه و یک ماه زودتر از موعد مقرر مراحل اداری و جذب نفرات باقیمانده نیز پایان پذیرد که با این احتساب در مجموع بالغ بر ۱۲۰۰ نفر از این موضوع منتفع خواهند شد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پیرامون تبدیل وضعیت قرارداد ایثارگران یادآور شد: در سال۱۴۰۲ تبدیل وضعیت کلیه ایثارگران شاغل در این شرکت در راستای دستورالعمل بند «و» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور صورت پذیرفت که امیرکبیر به عنوان اولین شرکت اقدام به این کار نمود.

صادقی در ادامه تصریح کرد با اجرای این پروسه طیف گسترده ای از کارکنان شاغل در بخشهای فنی و مهندسی بسته بندی و بارگیری و همچنین نیروهای خدماتی مشمول تبدیل وضعیت خواهند شد و این خبر خوش می تواند در
انگیزه کاری کارکنان تاثیر بسزایی داشته باشد.
شایان ذکر است شرکت پتروشیمی امیرکبیر تولیدکننده متنوع ترین محصولات پلیمری شامل پلی اتیلن سنگین پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سبک خطی در سطح کشور است که با ارائه محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی، جایگاه مهمی در صنعت پتروشیمی ایران را داراست.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902967

دیگر خبرها

  • حماس: حمله صهیونیست‌ها به رفح ناکام‌کردن توافق آتش‌بس است
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه