Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@03:18:54 GMT

مدل کتونی پسرانه برای تیپ های اسپرت

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۸۳۳۳

مدل کتونی پسرانه برای تیپ های اسپرت

مدل کتونی پسرانه از انواع کفش‌های پرطرفدار و محبوب در بین پسران جوان است و با شروع فصل پاییز و زمستان بازار خرید این مدل کفش‌ها داغ می‌شود، زیرا کفش‌های کتونی پا‌ها را گرم‌تر نگه می‌دارند و علاوه بر این باعث می‌شوند تا ظاهر و تیپ پسران جوان اسپرت و شیک‌تر به نظر برسد.

کتونی پسرانه در انواع طرح و رنگ‌های مختلف موجود است و شما می‌توانید از بین این مدل‌های متنوع کفش کتونی مناسبی را برای پوشیدن در مکان‌های مختلف انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




از آنجایی که پا قلب دوم هر فردی است بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل کفش خود دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. کفش‌های پسرانه در انواع طرح‌های اسپرت و مجلسی و کتونی موجود هستند و بهتر است شما با توجه به طرح و رنگ لباس هایتان و مکانی که قرار است کفش را در آنجا بپوشید مدل کفش تان را انتخاب کنید. در ادامه توجه شما را به چند مدل کتونی پسرانه به نقل از آرگا جلب می‌کنیم که امیدواریم این مدل‌ها مورد توجه تان قرار بگیرند.



کفش کتونی پسرانه همان کفش اسپرت پسرانه است و این مدل کفش‌ها برای پسران جوانی که علاقه زیادی به تیپ اسپرت و جدید دارند می‌توانند انتخابی مناسب و ایده آل باشند. کفش‌های کتونی پسرانه در انواع رنگ‌های متنوع روشن و تیره موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به رنگ سایر لباس هایتان رنگ کفش‌های کتونی خود را انتخاب کنید. در برخی از مدل‌های کفش‌های کتونی از ترکیب رنگ‌های روشن و تیره استفاده شده است که این مدل کفش‌ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.
توجه داشته باشید از کفش‌های کتونی می‌توانید برای پیاده روی‌های طولانی و ورزش استفاده کنید و اگر شما تمایل دارید کفشی راحت و در عین حال شیک را برای پوشیدن انتخاب کنید مدل کفش‌های کتونی می‌توانند برایتان انتخابی مناسب محسوب شوند.
کفش‌های کتونی در انواع طرح‌های بدون بند و بند دار موجود هستند و اگر تمایل دارید از کفش‌های بند دار کتونی استفاده کنید بهتر است برای جذابیت بیشتر مدل کفش کتونی پسرانه از روش‌های زیبایی برای گره زدن بند کفش استفاده کنید.
ست کردن کفش کتانی با سایر لباس‌ها یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه‌ای ویژه داشته باشید. کفش‌های اسپرت و کتونی را بهتر است با شلوار‌های اسپرت نظیر شلوار جین و شلوار کتان و تی شرت و پیراهن‌های اسپرت بپوشید در غیر این صورت ظاهر و تیپ شما نامطلوب به نظر می‌رسد.

                                  منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک کیف و کفش کفش کتانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور

محمد آرشام ملکی با یک مدال طلا و یک نشان نقره نماینده استان کردستان در رده سنی نوجوانان رشته فیتنس اسپرت و فیتنس چلنج را برای کردستان به ارمغان آورد.

 علیرضا لطف اللهی از دیگر نماینده استان کردستان در رده سنی جوانان رشته فیتنس چلنج با ایستادن بر سکوی سوم نشان برنز این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

اولین دوره مسابقات فیتنس ساحلی قهرمانی در رده‌های مختلف کشور در رشته‌های فیزیک، گیمزکلاسیک، فیت مدل، فیتنس استایل، ماسل استایل، فیتنس‌اسپرت و فیتنس چلنج به میزبانی هرمزگان در شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کتانی نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی
  • افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور
  • فراری 458 ایتالیا با کت و شلوار ژاپنی! (+عکس)