Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهوری عراق امروز (شنبه) آتش زدن کنسولگری ایران در بصره را محکوم کرد و از دولت عراق خواست تا تحقیقات فوری را برای شناسایی عاملان این رخداد آغاز کند.

به نقل از سومریه نیوز، فواد معصوم، رئیس جمهوری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: طی روزهای گذشته تظاهرات اعتراض آمیز شهروندان بصره که خواهان بهبود شرایط زندگانی خود و اوضاع اقتصادی و سیاسی‌شان برای داشتن زندگی شرافتمندانه و پایان یافتن رنج‌های شدید خود بودند، ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی افراد از تظاهرات‌ها برای اهدافی غیر از اهداف اصلی برگزاری آن سوءاستفاده کردند و تظاهرکنندگان تندرویی دفاتر و دارایی‌های نهادهای عراقی و خارجی را تخریب کردند که خطرناک‌ترین اقدام آنها این بود که مهاجمان ناشناس مقر کنسولگری ایران در بصره را آتش زدند.

رئیس جمهوری عراق تعدی به مقر کنسولگری ایران در بصره را محکوم کرده و از دولت عراق خواست تا تحقیقات فوری را برای شناسایی عاملان این اقدام و انگیزه‌هایشان آغاز کند.

وی تأکید کرد: ما بر تمایل بسیار کشور خود برای حفاظت و توسعه روابط دوستی میان دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران و عراق در تمامی زمینه‌ها تاکید می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت فواد معصوم فواد معصوم ایران کنسولگری ایران در بصره حمله به کنسولگری ایران در بصره رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود