Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@07:30:43 GMT

متناسب با رنگ چشم هایتان آرایش کنید!

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۸۸۷۲

متناسب با رنگ چشم هایتان آرایش کنید!

چشمانی سبز

آرایشگران خانم همواره به این نکته دقت می‌کنند، اما خوب است که خود شما هم با توجه به رنگ سبز چشم هایتان بدانید که چه نوع آرایشی را انتخاب کنید. از آنجایی که رنگ چشم‌های سبز، زیبا و متفاوت است، برای آرایش این رنگ چشم جذاب، باید بین رنگ سبز آن و سایه‌ای که استفاده می‌شود هماهنگی خوبی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای آرایش چشم‌های سبز خود همیشه می‌توانید از دو نوع آرایش با رنگ‌های هماهنگ یا رنگ‌های متضاد استفاده کنید. شما برای استفاده از رنگ‌های هماهنگ بعد از آماده سازی پوست، باید برای برقراری هارمونی بین رنگ چشم و سایه، سایه‌ای انتخاب کنید که رنگ آن نزدیک به رنگ چشم هایتان باشد.

حتما ریملی که به چشم می‌زنید پر و مخملی باشد تا رنگ سیاه مژه‌ها بین دو رنگ سبز و مشکی جذابیت بیشتری به چشم‌ها ببخشد. اگر مژه‌های کم پشتی دارید خوب است از مژه مصنوعی هم استفاده کنید. بعد از ریمل، سراغ خط چشم بروید. خط چشم مشکی را ظریف و باریک، پشت چشم بکشید و تا انتهای چشم‌ها امتداد بدهید. با کشیدن خطی باریک به رنگ قهوه‌ای تیره در زیر چشم‌ها به آن‌ها زیبایی خاصی ببخشید. در اینجا شما آرایشی ملایم و هماهنگ خواهید داشت که بسیار زیبا و عالی است. برای استفاده از رنگ‌های متضاد، پس از رعایت نکات آرایش ابرو و سایه زدن، حتما از یک سایه طلایی برای سایه زیرین هم استفاده کنید و نزدیک به دو سوم پلک از گوشه چشم تا انتها را، از این رنگ سایه بزنید.

وقتی کاملا این قسمت را با سایه‌ای طلایی پوشاندید با استفاده از سایه بنفش متمایل به سرمه‌ای به صورت هشت از کنار چشم و بالای سایه طلایی خود تا گوشه دیگر را سایه بزنید. مژه‌ها را همان طور که در مدل اول گفتیم ریمل بزنید یا از مژه مصنوعی استفاده کنید و خط چشم باریک و ظریفی در پشت و زیر چشم بکشید.



چشمانی مشکی


اگر دارای چشمانی مشکی با پوست تیره هستید، استفاده از سایه‌های بژ، کرم و شکلاتی برای این رنگ چشم و رنگ پوست زیبایی خاصی به همراه خواهد داشت.

نکته: حتی الامکان از سایه‌های خیلی تیره مثل قهوه ای، بنفش تیره یا سرمه‌ای آنهم به صورت تک رنگ در پشت تمام چشم استفاده نکنید، زیرا در تیره‌تر کردن رنگ چهره و گرفتگی صورت بسیار تاثیر خواهند گذاشت.

خط چشم متوسطی که نه زیاد پهن و نه نازک است در پشت چشم بکشید. بهتر است در زیر چشم، خط چشم نداشته باشید به جز در مواردی که لباسی به رنگ روشن به تن دارید، توصیه می‌کنیم از مداد‌های هم رنگ آن در زیر چشم، خطی باریک بکشید.

از آنجایی که رنگ سفید با مشکی در تضاد است، اگر پوستی روشن دارید، استفاده از خط چشم‌های سیاه در میان چشم و پوست، یک تضاد را به وجود می‌آورد و باعث می‌شود میان چهره و اعضای صورت تفکیک ایجاد شود که اغوا کننده و دلرباست.

برای ایجاد جذابیت بیشتر و هماهنگی اجزا به جای استفاده از خط چشم، از مداد‌هایی که به رنگ‌های خاکستری تیره هستند بهره ببرید. مداد یا سایه خاکستری را مثل یک هاله، در پشت چشم و زیر چشم بکشید و آن را تا قسمت انتهایی چشم گسترش دهید.



چشمانی آبی

اگر چشمانی به رنگ آبی دارید و می‌خواهید چشمان آبی شما بیشتر به چشم بیاید، خوب است رنگ سایه را متناسب با رنگ چشمتان انتخاب کنید. برای آرایش چشم آبی می‌توان از دو رنگ آبی و سبز استفاده کرد البته نه به عنوان سایه، بلکه به عنوان یک خط چشم باریک و زیبا که می‌بایست زیر چشم بکشید و در پشت چشم‌ها هم سایه‌ای براق با تناژ طلایی بزنید. بعد با استفاده از کمی ریمل، بر زیبایی چشم‌های آبی خود بیفزایید.

نکته: اگر این آرایش را دوست ندارید با یک خط چشم دودی رنگ و نزدیک به سیاه، لا به لا و بین مژه‌ها را خط بکشید و تنها با سایه‌ای کمرنگ‌تر از رنگ چشم‌ها، پشت چشمهایتان را سایه بزنید. این روش، آرایشی ساده و شیک برای چشمان آبی شماست.



چشمان قهوه‌ای

اگر چشمانی قهوه‌ای دارید خوشحال و خرسند باشید، زیرا براحتی می‌توانید چشم‌های خود را با هر رنگی که دوست دارید آرایش کنید، ولی اگر برای این کار احتیاج به کمک دارید مجله راستینه به شما خواهد گفت که چه آرایشی برای چشم‌های شما مناسب است.

چشمان قهوه‌ای، به شما این فرصت را می‌دهد که هم از سایه روشن و هم از سایه تیره استفاده کنید. برای داشتن چشم‌هایی زیبا و جذاب‌تر از رنگ‌های ارغوانی یا بنفش مایل به ارغوانی تیره استفاده کنید. برای داشتن آرایشی کلاسیک‌تر می‌توانید از رنگ‌های مسی، طلایی، برنز و سبز استفاده کنید، اما اگر رنگ چشم شما قهوه‌ای روشن مایل به عسلی است بهترین حالت برای نشان دادن زیبایی چشم‌ها، استفاده از رنگ سایه زرد کمرنگ است. اگر قصد دارید از خط چشم استفاده کنید خوب است به جای رنگ سیاه از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به فعالیت ۹۲ هنرستان در استان گفت: این مجموعه‌ها متناسب با نیاز استان، نیرو تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین‌نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش‌آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: تربیت و پرورش نیروهای غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، گفت: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی افزود: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس‌جمهور و تصویب ایجاد هشت هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های مؤثری را خواهیم برداشت.

کد خبر 747499

دیگر خبرها

  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • (ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • همسایه سایه‌ات به سرم مستدام باد...