Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سیدرضا جدا مسئول سازمان بسیج مداحان قم به همراه جمعی از اعضای هیئت اندیشه ورز این سازمان و مداحان شاخص قم حضور در منزل حاج اسدالله سلیمانی(گچکار)، با این مدیحه سرا و مرثیه سرای پیشکسوت اهل بیت (ع) دیدار کردند.  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، طی حکمی معصومه مقیمی را به سمت مشاور رییس سازمان و سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور، منصوب کرد. همچنین در مراسمی از تلاش‌ها و زحمات فاطمه واعظ جوادی در دوران خدمت در این سمت تقدیر شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده سرکارعالی؛ به موجب این حکم به سمت مشاور رئیس سازمان و سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در انجام تکالیف موفق و مؤید باشید.

توجه به اصول مهم تحول آفرینی، نوسازی هدفمند و عملکرد جهادی با تکیه بر وظایف سازمانی، مبتنی بر رویکرد علمی حل مسئله در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و نیز کاربست تفکر انقلابی، بسیجی و آینده پژوهانه، از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید می‌باشد، ضروری است بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق مأموریت‌های محوله حرکت نمایید.

کد خبر 6057308

دیگر خبرها

  • فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • شورای امنیت سازمان ملل عملیات‌ انصارالله یمن در دریای سرخ را محکوم کرد
  • شورای امنیت سازمان ملل عملیات‌های انصارالله یمن در دریای سرخ را محکوم کرد
  • انتشار پیام اعتراضی بسیج دانشجویی امیرکبیر پس از دیدار با وزیر کار
  • خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت آبادان + فیلم
  • حضور انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در پنجاه و پنجمین اجلاس شورای حقوق بشر
  • سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد
  • آیین نامه های ارتقای اعضای هیئت علمی و جهش علمی به زودی ابلاغ می شود
  • از ابتکارات و اندیشه‌ها استقبال خواهیم کرد
  • سپاهان در اندیشه چهارمین پیروزی در پنجمین میزبانی از گل​گهر