Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@19:52:39 GMT

واردات موشواره به ۳۰ تن رسید+جدول

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۹۴۶۳

واردات موشواره به ۳۰ تن رسید+جدول

خبرگزاری میزان- براساس آمار گمرک در ۴ ماهه نخست سال ۹۷ بالغ بر ۳۰ تن موشواره از ۳ کشور جهان وارد ایران شده است.   به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۴ ماهه نخست سال ۹۷ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۳۰ تن موشواره از ۳ کشور جهان وارد ایران شده است.  

لازم به ذکر است که واردات ۳۰ هزار و ۵۷۷ کیلوگرم موشواره باعث خروج ۴۸۳ هزار و ۵۵۸ دلار یا به عبارتی ۱۹ میلیارد و ۳۱۴ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۳۳۲ ریال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، واردات از کشور‌های چین، امارات متحده عربی و تایوان صورت گرفته است.

بنا بر آمار منتشره از سوی گمرک بیشترین واردات از کشور چین و به حجم بیش از ۲۴ تن و به ارزش ۳۹۲ هزار و ۹۵۱ دلار یا به عبارتی ۱۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۵۰۸ ریال صورت گرفته است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واردات کالا موشواره گمرک کالای غیرضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظو، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه مجازی خود نوشت: ضمن تکذیب هر گونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری نسبت به موضوع واردات خودرو، تاکید می‌نمایم مواضع دولت در این خصوص توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است چند روز پیش نقل قولی از منظور منتشر شد مبنی بر اینکه «فرض می‌کنیم که سال ۱۴۰۳ حدود دو - سه میلیارد دلار واردات خودرو انجام شود. می‌دانیم به صلاح کشور نیست منابع ارزی کشور را به واردات خودرو اختصاص دهیم در حالی که داخل کشور ظرفیت تولید ۱.۵ میلیون خودرو را داریم.»

کد خبر 6062741 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • آخرین آمار از تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی اعلام شد/ توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه‌ساز
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • پاسخ گمرک به انتقاد رانندگان از توقف طولانی در مرز سِرُو
  • صرفه جویی ۵ میلیارد دلاری ارز با توسعه طرح زراعت چوب
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم
  • ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهت اجرا در گمرک + جدول
  • منظور، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • منظو، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد