Web Analytics Made Easy - Statcounter

شامگاه شب گذشته درگیری مسلحانه‌ای میان اشرار و مأموران نیروی انتظامی در جنوب کرمان رخ داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برخی منابع اگاه از درگیری مسلحانه بین اشرار مسلح و ماموران پلیس درساعت ۲۱ شامگاه گذشته در پاسگاه جعفراباد سرندی از توابع میناب در حریم مرزی جنوب کرمان وهرمزگان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش ماموران نیروی انتظامی پاسگاه جعفراباد سرنی حین گشت زنی در محدوده استحفاظی به یک خودرو وانت پیکان مشکوک شده که مورد حمله ناجوانمردانه اشرار قرار گرفتند.

گفتنی است در پی تیراندازی اشرار مسلح به سمت خودروی نیروی انتظامی ، دوتن از پرسنل به نام های ستوان سوم خلیل محمودی اهل شیراز و استوار احمدجزینی اهل بم به شهادت رسیدند و دو نفر سرباز مجروح شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیروی انتظامی کرمان اشرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع قتل مسلحانه در داراب خوشاب/ قاتل دستگیر شد

محمود شم آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به یک فقره قتل در روستای داراب از توابع شهرستان خوشاب در شامگاه جمعه اظهار کرد: قاتل با سرعت عمل عوامل نیروهای انتظامی و امنیتی در کمترین زمان دستگیر شد.

فرماندار خوشاب با بیان‌اینکه قاتل میوه فروش، معتاد به مواد صنعتی است و هیچ گونه اختلاف و عوامل دیگری در میان نبوده است، گفت: حوالی غروب روز گذشته ۲۵ اسفند ماه قاتل که تعادل روانی نداشته با کشتن میوه فروش و نشانه گرفتن اسلحه به سمت فرد دوم قصد کشتن وی را داشته که موفق نشده و با سرقت خودرو مقتول از محل متواری شد.

وی با بیان اینکه فرد مقتول یکی از اهالی شهر مشکان‌از توابع شهرستان خوشاب است، افزود: با سرعت عمل نیروهای انتظامی و امنیتی قاتل در سریع‌ترین زمان ممکن قبل از طلوع آفتاب دستگیر و در بند قانون گرفتار شد.

کد خبر 6056007

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه مرزی در سراوان / کشف ۱۳۰ کیلوگرم شیشه
  • کشف ۱۳۰ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه مرزی
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • مادر و دختر لامردی در درگیری مسلحانه در فارس مجروح شدند
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • شهادت مبارز فلسطینی در الخلیل پس از درگیری مسلحانه با اشغالگران
  • عاملان نزاع مسلحانه در لامرد دستگیر شدند
  • وقوع قتل مسلحانه در داراب خوشاب/ قاتل دستگیر شد