Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شستشوی صحیح لباس‌ها منجر به افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود و برای تحقق این مسئله بهتر است ترفندهای ساده و کم هزینه را به کار ببرید.

برای شستشوی بهتر و افزایش عمر لباس‌های جین خود کافی است برای این منظور اقدامات ساده زیر را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان آبکشی لباس‌های جین یک لیوان سرکه و دو قاشق نمک را با مقداری آب ترکیب کرده و آن‌ها را به مدت یک ساعت درون وان حمام، درون این محلول قرار دهید.

بهتر است لباس‌های جین را داخل وان حمام بشویید، زیرا می‌توانید هنگام شستشو آن‌ها را به صورت صاف کف وان قرار داده و شستشو دهید.

 استفاده از  محلول سرکه و نمک به تناسبی که گفته شد، مانع از رنگ پریدگی لباس‌های جین می‌شود و در نظر داته باشید که  این قبیل لباس‌ها نباید در آبی گرم‌تر از ۱۵۰ درجه فارنهایت شستشو داده شوند.

به یاد داشته باشید که برای شستشوی لباس‌های جین هرگز از پودر لباسشویی استفاده نکنید و در عوض استفاده از صابون یا مایع لباسشویی گزینه مناسبی خواهد بود و در صورت استفاده از صابون بهتر است صابون را به صورت مستقیم به لباس نزنید، بلکه ابتدا صابون را به برس زده و سپس با برس لباس خود را شستشو دهید.

پس از خروج لباس‌های جین از محلول سرکه و نمک، از یک عدد برس نرم استفاده کرده و از سابیدن لباس‌ها به هم و همچنین از پهن کردن لباس‌های جین در آفتاب برای خشک کردن آن‌ها خودداری کنید.

پس از خشک شدن لباس‌های جین برای اتو کردن آن‌ها جین از بخار استفاده کنید و فراموش نکنید که این قبیل لباس‌ها نباید به طور  مستقیم با اتو در تماس باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عجیب ترین ها فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش

هر روز تعداد بیشتری از زائران خانه خدا وارد سرزمین عربستان می‌شوند و سعودی‌ها از تکنولوژی‌ها و امکاناتی که برای مسافران خود فراهم کرده‌اند گزارش می‌دهند؛ با این حال تا همین ۷۰ سال قبل، مراسم حج شکل دیگری داشت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در آن روزها سفر هوایی تجاری هنوز در مراحل اولیه خود بود و به اندازه امروز در دسترس نبود، بنابراین، بسیاری از زائران از طریق قایق یا کشتی به مکه سفر می‌کردند. کسانی که توانایی مالی داشتند، سفر خود را با هواپیماهای کوچک از کشورهای مجاور آغاز می‌کردند.

با این حال، مناظر داخلی عربستان با آنچه امروز از خود نمایش می‌دهد بسیار متفاوت بود، این‌ها تصاویری از حج شهریور ماه ۱۳۳۲ هجری شمسی است که در مجله قدیمی نشنال جئوگرافیک منتشر شده است:

حاجیان متمول با هواپیما وارد عربستان می‌شدند

کشتی وسیله‌ای رایج برای سفر به مکه بود

اکثر مردم اما از اتوبوس استفاده می‌کردند

شهر مکه در سال ۱۳۳۲ شمسی هم رونق خاص خود را داشته است

خیابان‌های شهر در طول مراسم حج همیشه شلوغ بودند

ورودی حرم مقدس متاثر از معماری عثمانی بود

محوطه حرم در آن ایام تنها از کعبه و منطقه مطاف تشکیل شده بود

در آن ایام حاجیان می‌توانستند وارد کعبه شوند

مطاف آنقدر شلوغ نبود که زائران به دشواری بیفتند

بازارهای اطراف حرم هم بسیار ساده بودند

روشنده‌ها برای در امان ماندن از آفتاب چتر داشتند

جمرات ستون‌های کوچکی بودند که به عنوان نماد شیطان سنگسار می‌شدند

حاجیان برای انتخاب قربانیان روز عید خود به صحرا می‌رفتند

در صحرای عرفات چادرهایی ساده و در کنار کوه عرفه برپا می‌شد.

نماز در میان کاروان‌های مقیم صحرا برگزار می‌شد.

دیگر خبرها

  • شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک (فیلم)
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • ۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • تصاویری دیده نشده از حال و هوای شهر مکه در ۷۰ سال قبل
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • (تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش