Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، دکتر محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: رزمایش بسیجیان محمد رسول الله با حضور گردانهای الی بیت المقدس اولویت اول امروز در شهرستان با  پشتیبانی کامل نهادها و دستگاههای اجرایی به مدت ۲۴ ساعت برگزار شد.

 

میرزاده افزود: هدف از این رزمایش نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله می باشد که علاوه بر نمایش آمادگی رزم بسیجیان و ایجاد آرامش و امنیت سرزمین خود برای مردم دنیا و امت اسلامی و جبهه مقاومت پیام دلگرمی دارد و با شعار (وحدت، ایستادگی، پیشرفت، عظمت امت اسلامی و ملت ایران را به جهانیان گوشزد می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر محمد میرزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد اظهار کرد: همزمان با نمایش اقتدار سپاهیان  محمد رسول الله  بسیجیان  در قالب گروه های جهادی در عرصه های مختلف به مردم خصوصا اقشار ضعیف  در مناطق محروم کمتر توسعه یافته جهت خدمت رسانی به مردم برگزار شد.

/files/fa/news/1397/6/18/1850738_335.jpg /files/fa/news/1397/6/18/1850740_589.png /files/fa/news/1397/6/18/1850741_150.png /files/fa/news/1397/6/18/1850742_986.png /files/fa/news/1397/6/18/1850743_647.jpg /files/fa/news/1397/6/18/1850744_456.jpg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟

حجت‌الاسلام والمسلین سیدعلی قاضی عسکر -تولیت آستان عبدالعظیم الحسنی(ع)-  با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام در مورد اینکه چه کار کنیم تا در این دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم، می‌گوید: یکی از دعاهایی که مردم به آن توجه دارند این است که خدایا به ما خیر دنیا و آخرت عطا کن. پیامبر اکرم(ص) در همین راستا روایتی دارند گه در آن میفرمایند چند چیز است که اگر انسان به آن عمل‌کند به خیر دنیا و آخرت دست پیدا خواهیم کرد.

رسول گرامی اسلام می‌فرمایند «اگر خداوند چهار خصلت را به کسی بدهد خیر دنیا و آخرت را به دست خواهد آورد». اول اینکه خدا به انسان توفیق بدهد که دنبال گناه و معصیت نرود، به تعبیر امروزی‌ها فلان واکسن را باید زد که مریض نشد، تقوا هم به مثابه واکسن انسان را از گناه واکسینه می‌کند. تقوا خیلی برکات دارد، خدا در قرآن می‌گوید انسان باتقوا می‌تواند مسیر درست و غلط را بشناسد.

دومین خصلت داشتن اخلاق نیکو است، به شکلی که انسان در تمام طول زندگی خود بتواند با مهربانی زندگی کند، بداخلاقی نکردن با مردم و درگیر نشدن با دیگران یا همسایه‌آزاری نکردن و مردم آزاری نکردن از مصادیق اخلاق خوب است. پیامبر(ص) همیشه در برخورد با مردم‌ تبسم‌ می‌کردند، امروز جامعه ما بسیار به اخلاق خوب نیاز  دارد، گاها بداخلاقی در جامعه ما به درگیری و قتل می‌انجامد، پس باید بگیریم با مردم‌ و خانواده مهربان باشیم.

سوم‌ین خصلت مربوط به صبوری است، همه‌ی مردم که انسان آگاه نیستن، برخی جهالت دارند و باید در برخورد با آنها صبوری کرد. پیامبر اکرم(ص) در بسیاری از موارد با رفتار ناشایست مردم روبه‌رو بود اما از خدا گلایه یا حتی نفرین نمی‌کرد، بلکه می‌گفت خدایا این انسان‌های جاهل‌ را به‌ راه راست‌ هدایت‌ کنید.

آخرین خصلت داشتن همسر خوب است که انسان را در زندگی یاری دهد و این موضوع بسیار مهم است. روزی فردی به سراغ پیامبر(ص) آمد و گفت «ای رسول خدا همسر من هرگاه من از خانه می‌خواهم بیرون بروم‌ مرا همراهی می‌کند و به خدا می‌سپارد و هرگاه به منزل بازمی‌گردم به استقبال من می‌آید و مرا در همه موضوعات همراهی می‌کند. رسول خدا(ص) به آن مرد تاکید کرد این‌ همسر تو کارگزار خداست و باید قدر او را بدانید». امروز جدای از زنان؛ مردان هم باید همسران خود را همراهی کنند تا یک زندگی شیرین داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد