Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:29:22 GMT

آغاز مسابقه یک دو صدا از مهر ماه

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۱۰۱۸

آغاز مسابقه یک دو صدا از مهر ماه

حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران  در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص مسابقه یک دو صدا گفت:مسابقه یک دو صدا از تیر۹۵  شروع شد و امسال پنجمین فصل خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد:این فصل شرکت کنندگان  مسابقه از طریق  سایت رادیو ایران ثبت نام خود را انجام دادند که بعد از تایید، کارت ورود به آزمون را دریافت کردند ،حدود دو هزار نفر در این مسابقه ثبت نام  کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران بیان کرد:هفته گذشته مرحله آزمون ورودی را  برگزار کردیم و برای هر مسابقه سه نفر  شرکت می کنند.در این دوره به  اجرا توجه بیشتری داشتیم که شرکت کنندگان بتوانند بداهه گویی داشته باشند ضمن اینکه کیفیت صدا و تسلط بر متن هم مهم است.

افتخاری در خصوص داوران و زمان پخش این مسابقه تصریح کرد:بهرام ابراهیمی ،بهروز تشکر،فاطمه آل عباس از داوران فصل پنجم مسابقه یک دو صدا هستند و برنامه بعد از دهه اول محرم شنبه تا چهارشنبه ساعت۲۰ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

آغاز مسابقه یک دو صدا

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 رادیو ارتش اسرائیل در گزارشی به تحلیل حمله موشکی و پهپادی ایران به مناطق تحت اشغال ایران و تاثیر موشک‌های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک‌های ایرانی پرداخت و به پایگاه جاسوسی اشاره کرد که ایران هدف قرار داد. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • آغاز ثبت‌ نام پشت‌ کنکوری‌ ها برای «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی