Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان گفت: در ماه محرم فضای دانشگاه معنویت خاصی پیدا می‌کند و دانشجو و دانشگاه از هر جهتی بیمه می‌شوند.

محمد کریمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در اصفهان، گفت: هیئت دانشجویی الزهرا(س) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان حدود ۱۰ سال تاسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 فعالیت هیئت در ماه محرم و صفر بیشتر است، ولی در تلاش هستیم که به کمک ائمه اطهار(س) جلسه‌های ماهانه‌ برگزار کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان با اشاره به این که هیئت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان با همکاری نهاد رهبری و بسیج اساتید استان، قصد دارد هیئتی ویژه دانشجویان، اساتید و خانواده در دانشگاه برگزار کند، خاطرنشان کرد: زمانی که در فضای دانشگاه ذکر مصیبت اهل بیت (ع) طنین انداز شود، فضای دانشگاه معنویت خاصی پیدا می‌کند و دانشجو و دانشگاه از هر جهتی بیمه می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری بحث خودسازی است. در جمله معروف مقام معظم رهبری که می فرمایند از جوانان تحصیل، تهذیب و ورزش می خواهند؛ بعد تهذیب را می‌توان در غالب هیئت تقویت کرد. یکی از برنامه‌های ما در جلسه‌های هیئت دانشجویی الزهرا همین خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان با بیان این که دین از سیاست جدا نیست و بزرگترین مشخصه عاشورا بعد سیاسی آن است؛ خاطر نشان کرد: حضرت امام جمله‌ای دارند که به نقل مضمون میفرمایند بعد سیاسی عاشورا باید گفته و تبیین شود؛ و وظیفه ما این است که در هیئت‌های خود این موضوع را به روشنی تبیین کنیم.

وی گفت: ما در اسلام ناب محمدی (ص) قائل به جدایی دین از سیاست نیستیم، و یکی از بزگترین آموزه‌های دینی این است که در مقابل ظلم نباید سکوت کرد؛ افرادی که هنوز شعار جداشدن دین از سیاست را سر می‌دهند کسانی هستند که هنوز فکر و چشمشان به سمت حکومت‌های ظالم غربی است و درس‌های مهم عاشورا که یکی دیگر از درس هایش ایستادن در مقابل ظلم است را، فراموش کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اصفهان هیئت دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف استان در اجتماعی به منظور حمایت از دانشجویان آزاده جهان در آمریکا و اروپا در خیزشی دانشجویی ضد جنایت اسرائیل غاصب در کشتار مسلمانان مظلوم غزه، از این بیداری دانشجویان حمایت کردند.

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های استان امروز شنبه ۸ اردیبهشت در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا ،اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم کردند.

همچنین تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان برخی دانشگاه ها نیز برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، برگزار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا
  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا