Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@15:19:14 GMT

محسن تنابنده با فیلمی از افغانستان به اسکار می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۱۸۸۴

محسن تنابنده با فیلمی از افغانستان به اسکار می‌رود؟

    رویداد۲۴ براساس اعلام اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای افغانستان که مدیریت آن بر عهده جوانشیر حیدری از سینماگران با سابقه‌ سینمای افغانستان است، این اتحادیه که مسئولیت معرفی نماینده سینمای افغانستان برای حضور در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار ۲۰۱۹ را دارد در نهایت سه فیلم شامل «شکستن همزمان بیست استخوان» جدیدترین ساخته برادران محمودی را میان کاندیدهای نهایی خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در صورتی که فیلم جدید برادران محمودی از طرف سینمای افغانستان برای رقابت در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان آکادمی معرفی شود، این سومین باری خواهد بود که برادران محمودی با آثار خود نماینده سینمای این کشور در جوایز اسکار می‌شوند.
فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» محصول مشترک ایران و افغانستان است که در سال ۹۷ برای نمایش عمومی آماده شده است و روایتگر قصه زندگی عظیم (محسن تنابنده ) مهاجر افغانستانی مقیم ایران است.
این فیلم به کارگردانی جمشید محمودی که پیش از ساخت فیلم «چند متر مکعب عشق» را در کارنامه دارد، بزودی در سینمای ایران اکران عمومی خواهد شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فیلم سینما اسکار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند