Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:37:54 GMT

۴۷ هزار واحد مسکونی در زنجان مقاوم سازی شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۲۰۸۴

۴۷ هزار واحد مسکونی در زنجان مقاوم سازی شده است

سجاد صنعتی منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر از وجود  ۹۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۷ هزار واحد مسکونی معادل ۵۲ درصد مقاوم سازی شده است.

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن  در بحث شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، ۲۲ هزار واحد مسکونی دارد که ۹ هزار و ۵۰۰ واحد از تسهیلات ویژه  طرح بهسازی استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: امسال هم سهمیه استان سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و هزار و ۲۵۰ واحد ابلاغ شده و متقاضیان را به بانک های عامل معرفی کردیم  و تا پایان سال پاییز هزار و  ۲۵۰ واحد را جذب می کنیم.

صنعتی منفرد تاکید کرد: قبل از سال ۸۵ تنها ۱۲ درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان مقاوم سازی شده بود که الان به ۵۲ درصد رسیده است. 

وی ابراز کرد: واحدهای مسکونی روستایی که کمترین مقاوم سازی را دارند و یا بر روی گسل هستند در اولویت مقاوم سازی بنیاد مسکن هستند.

صنعتی منفرد تأکید کرد: بعد از تشکیل بنیاد مسکن به‌فرمان امام خمینی(ره) این ارگان در زمینه بهسازی مسکن روستایی، احداث مسکن مهر در شهرهای زیر۲۰ هزار نفر جمعیت، احداث مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و دیگر زمینه‌ها فعالیت می‌کند.

وی یاد آور شد: در بحث مسکن شهری و روستایی بنیاد مسکن طرح‌های خوبی را در دولت تدبیر و امید انجام داده و  بنیاد مسکن استان زنجان نسبت به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی برنامه‌ریزی لازم را دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: این نهاد در راستای محرومیت‌زدایی نسبت به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان تأکید دارد.

کد خبر 4397772

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسکن مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه هفته دولت خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد ماه محرم یاسوج احتکار خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور

به گزارش قدس آنلاین، «ارسلان مالکی» با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می گیرد.

مالکی همچنین برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استانها نیز اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان