Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در خصوص توزیع اقلام اساسی گفت:با توجه به گستردگی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شیوه کاری و قابل اعتماد بودن این فروشگاه‌ها دولت تصمیم گرفت پخش اقلام اساسی و کالای‌های کوپنی را به عهده این مجموعه بگذارد.

امیر خسرو فخریان ادامه داد: مطابق هماهنگی که با وزارت رفاه انجام دادیم قرار است 9 هزار فروشگاه در سراسر کشور سیستم‌های خودشان را برای توزیع بسته‌های حمایتی هماهنگ کنند که پیش بینی می‌شود نهایاتا این هماهنگی تا آخر این ماه صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص نحوه فروش اقلام اساسی گفت: دولت تصمیم گرفته بسته‌های حمایتی را به صورت غیر نقدی در اختیار خانواده‌ها قرار دهد بدین صورت که به حساب سرپرست خانوار مبلغی غیر قابل برداشت به صورت نقدی واریز می‌شود و سرپرست خانواده فقط می‌تواند معادل آن کالا خریداری کند.

فخریان تصریح کرد: ما همیشه در کنار دولت برای تنظیم بازار بوده‌ایم و الان هم به صورت مقطعی در بازار گوشت و مرغ  همکاری داریم اما در مورد بسته حمایتی هنوز هیچ آین نامه و دستورالعملی به ما نرسیده است اما به طور حتم این بسته شامل تمام افراد نخواهد شد و فقط برخی از دهک‌های جامعه را پوشش خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مبلغ در اختیار همه افرادی که از دولت یارانه دریافت می‌‌کنند قرار خواهد گرفت،گفت: آمار دریافت کنندگان بسته‌های حمایتی 25 میلیون نفر است و شامل همه دریافت کنندگان یارانه نمی‌شود.

فخریان تصریح کرد: بودجه بسته سبد حمایتی که شامل اقشار ضعیف و تحت حمایت سازمان‌هاست تامین اعتبار شده و از هفته آینده مبلغ آن به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کارت خرید کالا پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در دومین همایش بیماری سلیاک در این شهرستان از خانواده‌های دارای فرزند سلیاکی خواست برای دریافت کارت شناسایی و بهره مندی از بسته‌های حمایتی دولت به دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنند.

این همایش امروز و همرمان با چهارمین روز از هفته سلامت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار شد.

بیماری سلیاک مشکل خود ایمنی است که به پوشش روده کوچک آسیب می‌رساند. گلوتن که پروتئین موجود در گندم، جو و چاودار است نشانه‌های این بیماری را تحریک می‌کند.

در حال حاضر درمان قطعی برای بیماری سلیاک وجود ندارد به همین دلیل افراد مبتلا به این بیماری باید از رژیم غذایی پیروی کنند که گلوتن در آن کاملاً محدودشده باشد.

شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته