Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تیراندازی شب گذشته اشرار مسلح به سمت خودروی نیروی انتظامی ، دوتن از پرسنل این نیرو به شهادت رسیده و دو سرباز مجروح شدند.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، برخی منابع اگاه از درگیری مسلحانه بین اشرار مسلح و ماموران پلیس درساعت ۲۱ شامگاه گذشته در پاسگاه جعفراباد سرندی از توابع میناب در حریم مرزی جنوب کرمان وهرمزگان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش ماموران نیروی انتظامی پاسگاه جعفراباد سرنی حین گشت زنی در محدوده استحفاظی به یک خودرو وانت پیکان مشکوک شده که مورد حمله ناجوانمردانه اشرار قرار گرفتند.

گفتنی است در پی تیراندازی اشرار مسلح به سمت خودروی نیروی انتظامی ، دوتن از پرسنل به نام های ستوان سوم خلیل محمودی اهل شیراز و استوار احمدجزینی اهل بم به شهادت رسیدند و دو نفر سرباز مجروح شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اشرار مسلح شهرستان میناب قدس آنلاین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند