Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ساعت ۱۵ بعدازظهر شنبه گزارشی مبنی بر فوت مشکوک یک زن میانسال در منطقه آج بیشه رشت به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی شد که بعداز دریافت این گزارش مأموران پلیس به محل مذکور اعزام شدند.

سرهنگ علی رمضانی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۵ بعدازظهر شنبه از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارشی مبنی بر مرگ مشکوک یک بانوی میانسال در منطقه آج بیشه بلوار امام رضا (ع) دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور رئیس کلانتری منطقه در محل مذکور پس از دریافت گزارش، افزود: پس از بررسی شواهد موجود در صحنه، وقوع قتل برای مأموران پلیس محرز شد.

فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه با وجود این شرایط پرونده مقدماتی برای این حادثه تشکیل شد، گفت: هماهنگی لازم نیز با بازپرس و کارآگاهان پلیس آگاهی صورت گرفته و آن‌ها نیز در جریان امور قرار گرفته و اکنون موضوع در حال بررسی است.

وی با اشاره به کشف سرنخ‌هایی در صحنه جرم، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در کوتاه‌ترین زمان بتوانیم قاتل یا قاتلین را شناسایی و دستگیر کنیم.

سرهنگ رمضانی با بیان اینکه فرد به قتل رسیده زنی میانسال با ۶۷ سال سن بوده که با پسر خود زندگی می‌کرد، ادامه داد: مقتول نیز به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ف

وقوع یک فقره قتل زن ۶۷ ساله در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش

 به گزارش تابناک، قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: عصر ایران

دیگر خبرها

  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب