Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پروانه سلحشوری ،عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به راه افتادن کمپین سانسورچی گفت: سانسور یعنی موضوعی که وجود داشته است و بعد آن را حذف کرده اند، صدا و سیمای ما اصلا چیزی را نمی آورد که بخواهد آن را حذف کند.

صداوسیما صحبت‌های برخی نمایندگان را سانسور می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس  ادامه داد: این سازمان ازاساس یکسری سیاست‌های کلی برای خودش تعریف کرده است و برمبنای آن سیاست ها پیش می‌رود البته دربرخی موارد می خواستند بر مبنای نیاز مخاطب پیش بروند اما این بار دست به سانسور یا کلا حذف برنامه شدند که نمونه آن حذف برنامه ای بود که مرحوم ملک مطیعی در آن حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون امید اظهار داشت:حتی در برخی موارد شاهد حذف و سانسور صحبت ها و سخنرانی های نمایندگان مجلس درصحن مجلس هنگام پخش ازصداوسیما هستیم و این رسانه به صورت منتخب و سلیقه ای سخنرانی و صحبت های برخی از نمایندگان پخش می کند که این جای تاسف دارد که حتی با نمایندگان ملت نیز سلیقه ای برخورد می کنند.

سلحشوری با بیان اینکه سیاست صداوسیما خودسانسوری و مردم سانسوری است گفت:شورای نظارت بر صداوسیما بر عملکرد این سازمان نظارت می کند اما به خود این شورا نیز پاسخگو نیستند، معلوم نیست این سازمان تاکی قرار است اینگونه عمل کند و پاسخگو نیز نباشد.

وی تاکید کرد: بخش خصوصی باید در حوزه صداوسیما فعال شود تا انحصار صداوسیما شکسته شود، اگر انحصارصداوسیما شکسته شود دیگر اینگونه در جامعه جولان نمی دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وقتی مردم به رسانه ملی کشور خودشان اعتمادی ندارند منبع اصلی صحت و سقم اخبار را در رسانه های دیگر کشورها می بینند یعنی همین اتفاقی که الان در کشور افتاده است،وقتی رسانه ملی باعث سلب اعتماد مردم شود این خودش بزرگترین زنگ خطر است که اگر نادیده گرفته شود نمی توان جلو عوارض و عواقب آن را گرفت.

عصرایران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد

به گزارش خبرآنلاین، «ایتامار بن‌ گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که روز جمعه دچار سانحه رانندگی شده بود، امروز با سه دنده شکسته از بیمارستان خارج شد.

روزنامه عبری «تایمز اسرائیل» گزارش داد این مقام صهیونیست در پی گذشتن از چراغ قرمز، تصادف کرد و دچار شکستگی در ناحیه دنده شد.

بر اساس گزارش‌ها، بن گویر و دخترش که در این سانحه در خودرو حضور داشت، کمربند ایمنی نداشتند. در تصاویری که از این حادثه منتشر شده، خودروی وزیر صهیونیست پس از عبور از چراغ قرمز در مسیر حرکت خودروی دیگری قرار گرفته و آسیب می‌بیند.

به گزارش ایسنا، در گزارش رسانه عبری آمده است: «دفتر بن گویر عبور او از چراغ قرمز را تایید نکرده، اما اعلام کرده است که این کار در بعضی مواقع لازم است، زیرا بن گویر یکی از تهدیدشده‌ترین وزرای کابینه اسرائیل است. با این حال، شواهد نشان نمی‌دهد که او در زمان وقوع تصادف در معرض تهدید قرار داشته باشد.»

فردی که خودرویش به خودروی بن گویر برخورد کرده، می‌گوید بلافاصله پس از حادثه محافظان وزیر صهیونیست اسلحه‌های خود را به سوی او نشانه رفتند و مدتی طول کشید تا این فرد به آن‌ها اثبات کند یهودی است و قصد سوءقصد به جان بن گویر را ندارد.

پدر این فرد هم به رسانه‌ها گفت وقتی به صحنه تصادف رسیده، دیده است که بن گویر به بیمارستان منتقل شده، اما فرزند او هنوز در ماشین بوده و کسی به کمک او نرفته است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900749

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم