Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@12:11:57 GMT

علی‌اکبری خرس لهستان را به زانو درآورد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۲۵۳۹

علی‌اکبری خرس لهستان را به زانو درآورد

مبارز ایرانی رشته رزمی MMA در دومین مبارزه خود در سازمان ACB روسیه برابر حریف سرسخت خود از لهستان ملقب به خرس لهستان پس از ۱۵ دقیقه مبارزه سخت به برتری رسید.

به گزارش مشرق، امیر علی‌اکبری، مبارز ایرانی رشته رزمی MMA در مبارزه‌ای سخت در سازمان ACB روسیه در ۳ راند ۵ دقیقه ای برابر دانیل اومیلانژوک معروف به «خرس لهستان» در شهر کراسنودار روسیه به روی رینگ رفت و در  پایان ۱۵ دقیقه مبارزه سخت موفق شد حریف خود را شکست دهد و به عنوان فرد پیروز معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی‌اکبری در این مبارزه نیز سعی داشت با نزدیک شدن به حریف وی را با استفاده از فنون کشتی به زمین بزند و سپس با ضربات مشت او را شکست دهد اما در ۲ راند ابتدایی با مقاومت حریف موفق به این کار نشد اما با آغاز راند سوم بلافاصله حریف را به زمین زد و با توجه به از نفس افتادن حریف این کار را بارها تکرار و ضربات سنگین مشت را بر سر و صورت وی وارد کرد تا در نهایت پیروز این مبارزه سخت شود.

این در حالی بود که داوران در تصمیمی عجیب و برای بررسی وضعیت حریف لهستانی ۳ دقیقه مبارزه را متوقف کردند تا حریف ۳۶ ساله علی‌اکبری که کاملا از نفس افتاده بود نفسی تازه کند اما این کار داوران نیز فایده ای نداشت و در نهایت علی‌اکبری حریف را مقتدرانه شکست داد.

به این ترتیب علی‌اکبری دومین مبارزه خود در سازمان ACB را نیز با برد قاطعانه پشت سر گذاشت.

علی‌اکبری پیش از این ۹ مبارزه در این رشته داشته که ۸ پیروزی و یک باخت حاصل آن بوده است. وی اولین مبارزه خود در سازمان ACB  را که در کشور آذربایجان برگزار شد، برابر حریف خود از استونی با پیروزی پشت سر گذاشت.

اومیلانژوک نیز تا پیش از این مبارزه ۲۰ برد، یک مساوی و ۸ باخت در رشته رزمی MMA از آن خود کرده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام ام ام ای امیر علی اکبری رزمی مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری با اشاره به روند پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی شده نهضت ملی مسکن، افزود: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در سراسر استان ۳۴ هزار و ۸۴۸ نفر به بانک معرفی شدند که قرارداد ۲۴ هزار و ۲۴۸ واحد منعقد شده است.
وی تصریح کرد: تاکنون برای ساخت ۴۵ هزار و ۷۱۹ واحد شهری و روستایی، پروانه ساختمانی صادر شده که متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح ها به ۵۰ درصد رسیده است.

اکبری از اشتغال ۶۴ هزار و ۵۵۸ نفر در پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: طرح نهضت ملی مسکن، یک طرح پیشران است که نه تنها منجر به رونق اشتغال می‌شود بلکه از ابعاد دیگر نظیر رفع چالش مسکن جوانان و جوانی جمعیت و نیز توسعه اقتصادی نیز حائز اهمیت است .

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همه دستگاه‌ها اعم از بانک‌ها و سازمان‌های مرتبط با زیرساخت‌های مسکن در استان، باید کمک کنند و پای کار باشند که لحظه‌ای درنگ نشود.

وی تصریح کرد: افزایش تولید مسکن در قالب طرح نهضت ملی و با مشارکت مردم را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اجرایی سال ۱۴۰۳ قرار داده‌ایم و با به‌کارگیری کلیه ظرفیت‌های مرتبط در استان و با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا شاهد جهشی مثبت و تاثیرگذار در تولید مسکن استان باشیم.

اکبری با اشاره به اهمیت خدمات روبنایی در پروژه های طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: همه کاربری‌های عمومی، فضای تجاری، آموزشی، فرهنگی و مذهبی در داخل سایت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان در نظر گرفته شده و به‌منظور بهره مندی شهروندان گرامی از استفاده از این امکانات همزمان با ساخت واحدها علاوه بر واگذاری اراضی به دستگاه‌های متولی تعدادی از این مراکز از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن توسط این اداره کل در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب