Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در بازی‌های آسیایی با حریفان قدرتمندی بازی کردیم، هیچ بازیکنی هم مقصرناکامی تیم ملی هندبال ایران نیست.

علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره نتایج تیم ملی هندبال ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: من از نتیجه‌ای که به دست آمد اصلاً رضایت ندارم. ما در تلاش بودیم که حداقل جزء چهار تیم برتر باشیم و مطمئناً هر تیمی که به این رقابت‌ها اعزام می‌شود برای رفتن روی سکو است و ما هم همه تلاشمان را کردیم که این اتفاق بیافتد، اما متأسفانه آن انتظاری که داشتیم برآورده نشد و نتیجه‌ای به دست آمد که به‌هیچ عنوان از آن راضی نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بازیکنان ما همه تلاششان را کردند اما داشته‌های هندبال همین است. ما قبلاً در فدراسیون به مدت 10 سال روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کردیم و نتیجه آن را هم دیدیم. در حال حاضر باید همین کار را انجام دهیم تا در آینده نتیجه آن را ببینیم. ما اگر کره‌جنوبی را در مرحله دوم برده بودیم، مطمئناً در مرحله‌ نهایی روی سکو می‌رفتیم. ضمن اینکه تیم‌های اول تا سوم آسیا ما را شکست دادند و این نشان داد که همه آنها قدرتمند هستند و سال‌ها تلاش کردند و اردوهای منظمی داشتند. به طور حتم با این شرایط که ما بهترین بازیکنان را هم در اختیار نداشتیم طبیعی بود که نتوانیم از پس آنها بربیایم.

رئیس فدراسیون هندبال همچنین ادامه داد: ما علاوه بر اینکه با تیم‌های قدرتمندی همگروه شده بودیم، متأسفانه در اندونزی هم با بدشانسی روبه‌رو شدیم و چند نفر از بازیکنانمان دچار مصدومیت شدند و آنها را از دست دادیم. موسوی یکی از وزنه‌های تیم ما بود اما به دلیل مصدومیت بازی‌ها را از دست داد، ابوبی دیگر بازیکن ما هم همین شرایط را داشت.

رحیمی در واکنش به اینکه گفته بود برادران استکی را نمی‌بخشد، عنوان کرد: من نگفتم عدم نتیجه‌گیری تیم ملی به خاطر نبود لژیونرها است. من دوست داشتم ملی‌پوشانی که باشگاه‌هایشان به آنها اجازه ندادند، زودتر به ما خبر می‌دادند که از بلاتکلیفی درمی‌آمدیم. در مورد برادران استکی هم آنها خودشان می‌دانند من رابطه‌ام با آنها فرق می‌کند و حساب ویژه‌ای روی آنها باز می‌کنم. اگر از آنها ناراحت بودم فقط به این خاطر بود که آنها پیگیر نشده بودند و به ما زودتر خبر نداده بودند. در هر حال این رقابت‌ها تمام شد و امیدوارم بتوانیم در آینده نتایج را جبران کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به اینکه عدم حضور بازیکنان سرمربی تیم را سردرگم نکرده بود، اظهار کرد: دقیقاً همین طور بود. بود و نبود بازیکنان و اینکه نمی‌دانستیم آیا آنها رضایت باشگاه‌هایشان را می‌گیرند یا خیر باعث شده بود سرمربی تیم ملی دچار سردرگمی شود و حتی زوران یک روز به من گفت بالاخره چه کسانی به ما ملحق می‌شوند. من مربی که برای تیم ملی هندبال آوردم از بهترین‌های دنیاست و کارش را دیده بودم که او را به تیم ملی دعوت کردم، اما متأسفانه نبود بازیکنان و سردرگمی که ما داشتیم و در نهایت مصدومیت بازیکنان و رویارویی با بهترین‌های جهان همگی باعث شد که تیم ما این نتیجه را به دست بیاورد.

وی در پایان در پاسخ به اینکه برای جبران نتایج ضعیفی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی جاکارتا به دست آمد چه برنامه‌ای دارند، عنوان کرد: ما باید باید روی جوانان و نوجوانان سرمایه‌گذاری کنیم تا نتیجه بگیریم. چند سال پیش استفان را آوردیم که نتیجه‌اش همین نسلی است که الان در اروپا بازی می‌کنند، امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا بهترین‌ها در هندبال روی کار بیایند.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد

به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی فول بک خلاق استقلال که در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد در بازی با تراکتور نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف خلق کند و سبک بازی و حساسیت مسابقه دلیل اصلی این اتفاق بود.

جلالی در بازی‌های پیشبین استقلال زمانی که بازیکنان استقلال در محوطه جریمه استقرار دارند و جایگیری انجام دادند با اضافه شدن از خط دفاع و دریافت توپ در سمت چپ آن هم در حال حرکت با توپ ارسال روی دروازه را انجام می‌دهد و همین موضوع باعث بهم ریختگی خط دفاعی حریف و خلق موقعیت روی دروازه رقبا می‌شود، او در بازی شمس آذر با همین روش مهرداد محمدی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و گل اول استقلال به ثمر رسید.

حساسیت دیدار تراکتور و استقلال باعث شده بود که دو تیم با فشردگی بیشتری در خط هافبک و دفاع حضور داشته باشند و همین مسئله فضای کمتری در اختیار مهاجمان استقلال قرار داده بود، همچنین مدافعان این تیم برای فرار از یارگیری مستقیم به عقب باز می‌گشتند و حرکات انفجاری ابوالفضل جلالی در این مسابقه راه به جایی نبرد.

رقیب اصلی جلالی، ریکاردو آلوز هم در این مسابقه در خلق موقعیت چندان موفق نبود و نتوانست پاس گل به نام خودش ثبت کند تا همچنان هر دو بازیکن با 9 و 8 بازیکن در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار بگیرند و روبرتو تورس با پاس گلی که مقابل مس رفسنجان ارسال کرد با 6 پاس گل یک قدم به آنها نزدیک شود.

جلالی در چهار بازی متوالی برای استقلال پاس گل ارسال کرده بود و این مسابقه پایانی بود به روند فوق‌العاده او و باید دید در هفته‌های آینده چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد