Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - انديمشک - ايرنا - رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت انديمشک با بيان اينکه اين شهرستان مرغوب ترين ماسه استان خوزستان را دارد، گفت: همه واحدهاي صنعتي ماسه شويي به منظور يکسان سازي کيفيت و قيمت ماسه در اين شهرستان ملزم به رعايت اصول و دريافت گواهي استاندارد شدند.

مظفر حيدري در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: طي جلسات متعدد با فرماندار انديمشک، اداره استاندارد، اماکن، تعزيرات و همچنين ماسه شويان در راستاي ايجاد رضايتمندي عمومي، اجراي طرح استانداردسازي مصالح ساختماني از جمله ماسه در انديمشک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: واحدهاي صنعتي شهرستان هاي انديمشک بهترين معادن ماسه را دارند و شن و ماسه شهرستان هاي شوشتر، اهواز، اميديه، خرمشهر، سربندر، بندرامام و هنديجان را تامين مي کنند.
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت انديمشک افزود: با توجه به حجم تقاضا در اين زمينه و لزوم کيفي سازي محصولات، طرح استانداردسازي ماسه شويان از مردادماه آغاز شده و تا استانداردسازي همه واحدها ادامه خواهد داشت.
وي گفت: با توجه به نرخ جديد اعلام شده درخصوص اين مصالح که همراه با قيمت ارزش افزوده است، يکسان سازي قيمت و کيفيت ضرورت داشت.
حيدري افزود: با پيگيري هاي انجام شده مقررشد نظام مهندسي شهرستان نيز با نظارت بيشتر در هنگام ساخت و سازها از بکارگرفتن مصالح غير استاندارد در ساختمان سازي ها جلوگيري کند.
وي اظهار داشت: واحدهايي که اصول استاندارد را رعايت نکنند پلمب مي شوند ضمن اينکه تاکنون پنج واحد به دليل تقلب در فروش به اداره تعزيرات شهرستان معرفي شده اند.
وي افزود: ماسه انديمشک به دليل داشتن سيليس در سطح استان خوزستان بالاترين کيفيت را دارد که از مزاياي مهم واحدهاي صنعتي مربوطه به شمار مي رود.
هوشنگ طافي رئيس انجمن ماسه شويان شهرستان انديمشک نيز ضمن تاکيد بر هماهنگي بين بخشي براي افزايش رضايتمندي عمومي گفت: تمامي ماسه شويان بايد در چهاچوب قانون به توليد خود ادامه دهند و براي دريافت گواهي استاندارد اقدام کنند.
وي افزود: تلاش مي شود همه واحدهاي توليدي مربوطه با پروانه استاندارد از مهرماه فعاليت جدي تر داشته باشند.
7281/3022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در سال جاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بهنام دادایی افزود: در تلاش هستیم تا در سال جاری ۱۵۰ هزار تن انواع شن و ماسه شامل شن شسته، شکسته، بادامی و... در کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲۹ هزار و ۳۹۵ تن شن و ماسه تولید شده است، تصریح کرد: در فروردین ماه سال جاری نیز ۴ هزار و ۲۱۷ تن شن و ماسه تولید شده است.

دیگر خبرها

  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در سال جاری
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه